Zoooo lief!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Zoooo lief!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 14:08

Ik kom net bij Bliksem vandaan, en ze was zoo lief!
Ik had haar teruggezet in de wei nadat ik haar eruit had gehaald om te grazen (klinkt misschien een beetje raar... Maar de wei is helemaal kaal, helemaal vertrapt en nu begint er een beetje gras te komen...)
en ik gaf de pony's wat biks. Toen liep Bliks een stukje weg en ging liggen! Dus ik denk ha! nu kom ik bij je zitten. Dat is me voorheen nog nooit gelukt, omdat ze altijd opstond. Maar nu bleef ze liggen! Haha!
Met haar hoofd in mijn schoot, oogjes bijna dicht!! Ik heb er wel een half uur gezeten! Haha! Lovers Kwijl
Eigenlijk maak ik me nu ook wel een beetje zorgen, want ze lag ook al toen ik kwam, en toen ik haar terugzette ging ze dus meteen weer liggen.... Verward
Nou ja, in ieder geval ben ik nu nog meer in love met die knol!
Cool

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:24

wat leuk dat je nou wel ineens bij der kon zitten!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:28

Wat lief! Dat heb ik ook welles met Cerutti (staat in mn profiel).

Als ik s'ochtends kom ligt deze heer vaak ff n slaapje te doen na zn ontbijt, en als ik dan bij hem kom zitte legt ie ook zn grote hoofd in mn armen.

Zooooooo lief is dat, beter begin van de dag is dr niet Knipoog

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:02

Heerlijk is dat he? Bresco kan daar ook zo van genieten, die valt gewoon in slaap bij je Haha!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:29

Eeeehhhh, zou ze niet gewoon koliek kunnen hebben?

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 17:46

Tja, ik heb wel ervaring met koliek, maar toen ging de merrie echt helmaal liggen rollen en opstaan en weer liggen, rollen, opstaan en Bliksem lag gewoon heel rustig. Heb net aan iemand wat advies gevraagd en ik ga haar wat Echinaforce druppeltjes geven, kan nooit kwaad, alleen maar goed...Ik hoop dat haar weerstand dan wat verbeterd. Ook zou ik eens kunnen denken aan een wormenkuurtje, maar het is niet mijn eigen pony, dus ik vind het eigenlijk onzin als ik die moet kopen Verward
Ik doe gewoon mijn best om te doen wat IK kan, meer kan ik ook niet...

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:41

dat moet echt zalig zijn. ik heb dat nog nooit met mn paard kunnen doen. zo echt grrr. ze kent mn stap en als ze die hoort staat ze meteen recht Boos!
maar heb ik wel al eens gedaan bij een hengst (!!) op de stal. enorm lief. hij legde ook zo zn hoofd op mijn schoot Kwijl oh zalig was het!! Haha!