Geweldig paard gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Geweldig paard gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 19:23

Heyzz

gisteren ben ik weer gaan werken, 's morgens de gewone dingen gedaan; stallen, longeren, enz. Tijdens het eten hadden we een video gekeken, ze (mijn baas) was een geweldig paard aan het rijden, wist niet dat die op stal stond. Zei ze opeens; die ga jij direct maar eens proberen te rijden. Dus na het eten, naar de stal toe, was een mooi beestje maar niet bijzonder, wel heel erg lief maar pas 3 en dus nog erg kijkerig. Even gepoetst, gezadelt en naar de (binnen)bak waar ik erop kon, was pas de tweede keer dat ik een paard reed daarvoor alleen haike.
Omdat ze pas 3 was kende ze nog niet zoveel en moest ik dus gewoon rustig ontspannen rijden, maar bij de eerste deur (grote schuifdeur) begon ze al te weigeren omdat er water onderdoor kwam, en ik kon haar er niet langs zetten en ze kwam al omhoog. Toen ging mijn baas er maar even op, even alles laten zien en alle hoeken doorrijden. Toen mocht ik weer, ging een heel stuk beter, zij en har vriend gaven aanwijzingen. Ging allemaal heel erg braaf, alle hoeken door en mooi ontspannen, kon gaan draven. HEB NOG NOOIT EEN PAARD/PONY GEREDEN MET ZO'n ACHTERHANDGEBRUIK!!!!!!!!! Als je mij ooit gezegd had dat paarden zo konden lopen had ik dat niet geloofd, had vantevoren wel gezien dat ie echt geweldig kon lopen maar er dan opzitten is echt geweldig!
Ging heel erg goed en kon er ook mee stappen, draven en galloperen, meer kende ie nog niet, maar is ook pas 3 jaar. Hoop dat ik er vaker op mag rijden. Heb daar nou 2 keer gereden en 2 paarden gereden, echt keileuk en krijg nog betaald ook!

Deze vakantie ga ik weer werken, maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag!!!! Volgens mij het beste bijbaantje dat je als 15-jarige kan hebben, keileuk en 20 euro per dag!!

shaundylover
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:37

Zozo dat is wel lekker verdiend...hahaha leuke baan hoor!!!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:40

klinkt als een droombaantje Lachen
hou je nog tijd over voor je eigenpaarden?

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:43

Leuk hoor, zo'n baantje! Er zullen wel veel mensen jaloers op zijn!
Maar je krijgt zo wel een hele hoop ervaring op verschillende paarden, goed hoor!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 20:07

Is idd een droombaan! Wel lange dagen en vermoeiend maar ook leuk een leerzaam!
En genoeg tijd voor mijn haike, zaterdag voor wedstrijd rijd ik sowieso niet en deze week heb ik gewoon les 's avonds dus kom ik optijd naar huis, rond 17.30.

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:11

Zo dat klinkt zeker als een droombaantje! Voor dat bedrag knip ik 5 uur lang kaktussen!! Haha! Nou dan rijd ik toch liever paard Tong uitsteken
Klinkt echt heel leuk.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 12:06

Ben gisteren mee geweest op springconcours in Riel. Was echt heel erg leuk, paarden zadelen, hindernissen bouwen bij losspringen. Echt leuk, maar was pas om 19.30 thuis en het goot dus was kletsnat. Maar hele aardige mensen!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:05

Kijk dat is nog eens leuk verdienen. En mooi mazzel dat dat met je hobby kan. Ook leuk dat ze je zo vertrouwen dat je op dat paard mag rijden.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:15

Hier kun je een hoop van leren En je krijgt er nog voor betaald ook Haha!
Zelf heb ik ook een aantal jaren meegelopen en ben daar ook nog steeds blij om Haha!