Supertrots.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Supertrots.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 07:22

Gister ging ik 's middags met Denies nog ff naar stal, was smorgens al geweest maar het goot zo hard dat ik niet echt veel zin had om te rijden Bloos .
Dus denies er smiddags op en die wilde nog wel even gaan springen en de triplebar oefenen voor de NPC (steil en oxer geloven we ondertussen wel).
Dus ik een kruisje om in te springen en een triplebarretje neergezet van 40hoog en 60 breed ofzo.
Nou madam had niet echt veel zin Dromen , met veel pijn en moeite over het kruisje dus we hadden zoiets van, nou als ze zo loopt kunnen we die tr-bar wel vergeten veel te link.
Toen kruisje maar een steiltje van gemaakt en toen werd mevrouw ineens wakker.
Toen die inmiddels op 50cm stond is denies toch maar op de triple aangereden en ...... JUMP.... met ong 50cm speling eroverheen, YECHA!
Dat ging zo lekker dat we uiteindelijk eidigden met een triple van 70cm hoog en een meter breed! Tong uitsteken Kwijl
Ben zo trots op die 2! Ze doen het toch maar ff. Lovers

Vrijdag gaan we bij oefenspringen kijken op de manege wat dat inhoudt en of Tjo dat zou redden en anders gaat denies lekker met haar op springles. Hihihi.

Zeer binnenkort hopelijk spectaculaire foto's (als mn toestel heeft meegewerkt).

Helaas ben ik toen ik met Tjo nog ff wilde dressuuren bij het aanspringen in galop door mn rug gegaan, dus das lekker. Sigaar
Gelukkig heeft Denies vakantie Haha! Haha! Haha!

Een supertrotse Viv *LOL*

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:52

zo dat is pittig van jouw meissie. De meesten fjordjes zijn lui en suf bij lage sprongetjes,maar als ze iets hoger staan zijn ze opeens weer wakker en gaan ze ervoor Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 11:32

supertjody(en denies natuurlijk ook)
is gewoon weer bewijs dat fjorden nu eenmaal geweldig zijn Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 13:43

Ik wist wel dat Tjo springen leuk vond, maar ZO leuk, hihihiii Met een beetje begleiding kunnen ze denk ik nog wel verder komen, ik ben al blij als we straks die B springen in onze zak hebben voor het modelschap.
Viv

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:50

Dat gaat helemaal goedkomen Viv! Tjody wordt dit jaar model ik voel het gewoon Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 14:00

Ik kan het alleen maar hopen na 3 verprutste Bspring-proeven vorig jaar (knap he 3 van de 6 gezakten waren wij, hihihi). Ik durf het bijna niet meer te hopen. Denies heeft wel al gezegd dat ALS ze die B springen haalt dat ze meteen doorgaat voor de L 3 maanden later, hihihi. Nou die LL dressuur nog ff en dan kunnen we door voor ster volgend jaar.
Viv

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:10

Vippie schreef:
Denies heeft wel al gezegd dat ALS ze die B springen haalt dat ze meteen doorgaat voor de L 3 maanden later, hihihi.


Ja dat is wel logisch als we oefenen springen we écht geen 40, 50 centimeter meer ! Vindt Tjo te min... Nerd

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:21

Zooo! Dat is toch wel heel goed, een meter breed!
Dat zie je niet veel ponys doen! (ik tenminste niet vaak gezien)
Heb je fotos van DIE sprong?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 07:31

Ja daar heb ik foto's van, ga ze vanavond halen, ben heel benieuwd.
Niet vanavond vergeten he denies???
Viv

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:11

Wauw, nog een springpaard op stal! Gaaf hoor!
Ik ben benieuwd naar de foto`s, heb je ze al? (of ben ik nou te ongeduldig?! Schijnheilig )
SsssssuperTjo!!!!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 23:24