Meeting Steef, Joleen, Mause & Obsession

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Meeting Steef, Joleen, Mause & Obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 21:25

(Story made by Mause)

Vandaag was het zo ver, ik mocht de beestenboel van Jessica bewonderen. Na een uur in de auto gezeten te hebben, en diverse omleidingen gevolgd te hebben (aangezien er in Apeldoorn een trein ontspoord was, die twee meter diep in de gron geboord zat...) kwam ik eindelijk aan.

Alle paarden stonden lekker in het landje achter de stallen en natuurlijk helemaal achterin stond de Jazz merrie. Als eerste mocht de pony Lilly aan de slag. Jessica had besloten om haar vandaag een vuurdoop te geven en aan Joleen de eer, die mocht erop (wat zij helemaal niet erg vond )! Nadat de pony nog even snel getoiletteerd werd (want ze moest tenslotte op de foto), werd ze in de rondte geslingerd door Steef. Echt een leuk beest, een heel chique pony! Uiteindelijk heeft Joleen er zelf los mee gestapt en gedraaft en Lilly is dus nu officieel zadelmak!

In de tussentijd kwam er nog een heel charmante stalgenoot langs, die zijn ogen niet van 1 bepaald iemand af kon houden. Ik geloof wel dat de "liefde" wederzijds was... *LOL* Helaas is dit moment niet vereeuwigd.

Daarna was het ineens snert-weer, dus zijn we maar naar de snacktent gegaan, om onszelf te trakteren op een vette hap. Wel raar, vroeg om een patatje oorlog, en kreeg een patatje met pindasaus, mayo en curry... Beetje rare gewoontes hier in Apeldoorn... .

Teon we terugwaren was de regen gestopt, maar na het zadelen van Danny en Obsession was de regen inmiddels weer in volle gang...

Toen toch maar richting de bak gegaan. Danny heeft bewezen dat ie nog steeds een super koele pony is, en samen met Joleen is het een mooi plaatje.

Jes en Obsession waren ook in vrom, Obsession is echt wel opgeknapt, wat een verschijning. Mooie hals, lekker pittig. Aangezien ik fotograaf was, heb ik mijn taak maar serieus genomen en behoorlijk wat plaatjes geschoten.

Natuurlijk kon ik niet achter blijven en moest ik ook mijn rijkunsten (uhum Scheve mond ) laten zien. Eerst op Danny (aahhh, vond het wel een beetje zielig, ik als zwaargewicht op een pony). Moet zeggen dat ie nog helemaal niet zo klein toint, als je erboven op zit. Moest wel ff wennen aan het pony-drafje, maar de galop was het betere werk.

Daarna op de grote (vriendelijke?) reus geklommen, die duidelijk op een andere golflengte zat dan ik... Veel sensibelrer dan mijn eigen beest, moest dus echt ff wennen. Maar na een tijdje aangevoeld te hebben, kon ik redelijk schakelen.

Daarna alles weer op stal en mocht de Jazz aan het werk. Aangezien door het sh*t weer de longeerring lichtelijk kapot was, hebben we de Jazz meegenomen naar de grote bak, waar ze haar oogjes uitkeek, maar wel super nuchter bleef. Ze ziet er echt al mooi uit voor een drie jarige, dat wordt nog wel wat!

Kortom, een leuke dag, die nog niet afgelopen is. Vanavond nog even naar apeldoorn, waar ik helaas niet al te lang kan blijven, omdat ik dus WEL naar m'n werk moet morgen (baal, baal).

Jessica, bedankt voor de gastvrijheid!

Maureen

(ps: foto's volgen snel op "In the picture"!)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:27

Ben benieuwd naar de foto's!
Dus het was erg gezellig zo te horen. Lachen
Leuk hoor.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:35

Fijn dat het zo gezellig was!! Zo te lezen.

Ik kijk uit naar de foto's!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:36

Ja, het klinkt heel erg gezellig!
(Kan ook niet anders bij een Bokt-meeting Lachen )
Wanneer komen de fotos?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:12

He ik snap het niet helemaal... Obsession en Danny zijn toch jouw paarden? En je ging bij Jessica op bezoek. Had je ze meegenomen ofzo, of ben ik nou blondt??

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:16

Mieke, "Story Made By Mause" Knipoog

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:22

Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen

Ok!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:31

Wat zonde van het weer he?
Maar gelukkig heb je ze wel allemaal in vol ornaat kunenn bekijken en uitproberen,
moet ik ook nog steeds doen Bloos

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:27

Lilly? Heb je er weer wat nieuws bij Jess? Verward

Enne, die stalgenoot... was dat niet toevallig degene die de stal van Jessica voor haar had ? Dan weet ik namelijk wel precies wie zijn ogen nie van wie kon afhouden Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:30

Lilly is de Welsh K Kim! Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:41

Ik wist dus helemaal niet dat ze die had Haha!
Aangezien deze ook niet bij haar op stal stond 2 weken geleden Verward

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:53

Wat een leuke meeting! Zonde van dat weer...Lachen

Maar die trein die onspoort is in Apeldoorn heb ik nog met eigen ogen gezien. Moest er langs met de trein. Zag er aardig heftig uit moet ik eerlijk zeggen... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 11:05

Volgens mij was het erg gezellig daar!
En ook geslaagd volgens mij Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 11:48

Leuk verhaaltje! Klinkt idd erg gezellig!!!! En de foto's zijn leuk geworden hoor Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:10

Klinkt gezellie! Fijn dat Obsession het weer zo goed doet Jess! Dus die training met de fysio werpt zijn vruchten af?