Eng weggetje..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 18:52

Ik weet niet of jullie het hadden gelezen, maar Robin is dus bang in het weggetje naar stal. Ik kan dus nooit alleen naar buiten via dat weggetje, alleen langs het mais en dat is nu dus onmogelijk door die dazen Boos! dus ik kan nu gewoon niet buitenrijden.. gister ben ik met hem aan het halster het weggetje in gelopen maar hij was écht bang, hij wilde niet meer maar naar veel gepraat en beloond te hebben kwam hij toch een klein stukje verder (zo'n 10 meter op zijn meest..) ik ben toen omgedraait en heb hem goed beloond. Vandaag ben ik aan het hoofdstel gaan wandelen. En is hij zo'n 50 meter verder het weggetje in geweest dan gister. Ik ben zoo trots op hem Lovers Hij vond het wel eng. Maar heeft geen 1 keer gestaakt oid. Hij is wel 2 keer stil gaan staan maar toen ik zei "Kom maar, is niet eng" liep hij gewoon braaf door..
Morgen nog een stukje verder, en dan hopen dat hij over een tijdje het hele weggetje uit durft Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 19:10

wwaaw altijd leuk om de zien hoe je pony erop vooruit gaat, vind je niet? dat heb ik ook en met veel geduld kom je er heus wel hoor nat!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:24

Acherm... Tja en je hebt niet zoveel te zeggen he bij zo'n flink paard Haha! Pinky trek ik zo mee, maar Robin? haha. nee hoor toch win je altijd het meest als je lekker rustig aandoet!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 23:19

Haha idd.. Robin trek je niet zomaar "even" mee *LOL* Dat hebben we toen wel gemerkt bij de 1e boktmeeting he *LOL* *LOL* Maarja.. ik kan hem wel steeds beter houden. Maar als hij er tussenuit wil gaan.. dan issie weg hoor. Maar dan heb ik 1 voordeel.. als hij weg rent, rent hij altijd naar stal! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 18:30

Ik ben zóóóó trots op hem!!! Ik dacht toen straks; ik ga eens proberen om buiten te rijden, maar het ging nog steeds niet, langs het mais.. al die dazen Boos! dus ik besloot toen maar te proberen over het "enge" weggetje te gaan. Ik vond het best spannend, en Robin vond het heel eng. Maar we zijn uiteindelijk heel het weggetje door gekomen!! Ohhh wat ben ik trots op m'n schatje zeg!!!
Ben toen een beetje het dorp in gereden.. langs een kleine pony (jaja.. daar issie ook al bang voor Schijnheilig ) en ben naar het weiland van de pony gereden en heb hem eens goed naar dat beestje laten kijken.. ach.. niks engs aan Schijnheilig want hij wilde meteen gaan eten! Haha! Toen maar terug gereden.. heb alweer veel bereikt vandaag en ben echt SUPER trots op 'm!!! Lovers