Geweldig he lekker te paard het water in!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Geweldig he lekker te paard het water in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 19:14

Ik vind dat echt heerlijk Pling

We hebben vlakbij een strandje nou echt zo gaaf, lekker het water een stuk in Cool doorheen draven, bene door het water! Ik vind dat echt zo leuk, van de zomer lekker met Bunny zwemmen!
En sopeeterd ook zo erg Haha!

En bunny moest dan altijd even 10x rollen. Dus dan kom ik ook weer helemaal onder het zand terug.

Alleen nu voor de kar nog door de waterbak Scheve mond Knipoog

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:21

haha bij ons hebben we ook een strandje maar voor dat we ze erin hebben enzo, maar als ze er eenmaal in staan vinden ze het ook leuk.. zelf ga ik nooit zo diep of draven maar da zou wel eventueel kunnen.. (maar dan zitten we er zelf op)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 19:29

Bunny was er eerst ook niet in de krijgen nu rent ze erin *LOL*

Elise vond het altijd al helemaal geweldig, maarja dat is een super beesie Lovers die ging altijd graven met dat been en wou al maar dieper! Haha! Als je paard het zelf niet leuk vind vin ik het oko een stuk minder.....

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:45

met pony kamp ga ik ook zwemmen *LOL* ben benieuwd!! wat mijn paardje dan gaat doen hihi

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:33

ik ga in de zomer vaak zwemmen met mijn paard in een meer!!dan zwemmen we ook echt en dan moet ik erboven blijven zwemmen(lijkt heel makkelijk best moeilijk)maar mijn paard is helemaal verzot op water!!hij rent er gewoon in!!In het begin kregen we ze er echt niet in maar later ging het super!!

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:44

huh? hoezo moet je er boven gaan zwemmen?? ik zit gewoon op me knollie hoor als die zwemt

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 19:02

Wij zitten hier aan het strand...echt heerlijk rijden kun je daar en natuurlijk lekker zwemmen in de zee!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 19:23

Zo zo ... straks krijgen we in premiere ... Te paard naar Engeland (niet met de boot)! Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 00:11

Dat lijkt me ook heel tof, maar ik heb hier die gelegenheid niet.
Er zijn wel 2 meertjes, lijken zo ideaal voor doorheen te rijden maar er zijn nooit andere paarden en ik ben dus bang dat hij ergens blijft steken.
Bv aan een fiets op de bodem.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:52

Lijkt me ook cool om heerlijk (bijvoorbeeld op het strand) door het water te crossen met een paardje!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:20

Zwemmen = Cool

Ik heb het zo vaak gedaan met mijn overleden pony Beer en altijd was het leuk Party!! Mijn pony had er zelf ook altijd plezier in Lovers Met Melano heb ik het ook al een paar keer gedaan maar nog niet echt gezwommen zeg maar. Ben ik deze zomer wel van plan om te gaan doen hoor Wij hebben er best een goed meertje voor. Lachen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 10:06

Het is geweldig. Als het zomers echt warm is doe ik het soms wel iedere dag. 100 meter lopen van ons land is nl een klein strandje en daar kan je echt heerlijk zwemmen met Den. Echt geweldig, iets leukers bestaat niet(ook niet voor mijn 'zeepaard' Knipoog ).

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 10:39

Dennis schreef:
Het is geweldig. Als het zomers echt warm is doe ik het soms wel iedere dag. 100 meter lopen van ons land is nl een klein strandje en daar kan je echt heerlijk zwemmen met Den. Echt geweldig, iets leukers bestaat niet(ook niet voor mijn 'zeepaard' Knipoog ).


Ja en dan gaan ze daarna altijd lekker in het zand rollen Cool Elise ( ook een shet maar die is nu verkocht) Wilden ze soms gewoon laten vallen in het water en lekker gaan liggen haha
Maar idd bijna niets leuker, vooral bij Elise want die vond het zelf ook helemaal geweldig oortje's zo ver mogelijk naar voren Lovers en rennen maar Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 03:33

Oh dat lijkt mij inderdaad echt geweldig!!! *LOL* Maar Cheyenne wil nu nog niet eens door een plas water op straat.....dus voordat we zover zijn......

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:14

MarjoEisla schreef:
huh? hoezo moet je er boven gaan zwemmen?? ik zit gewoon op me knollie hoor als die zwemt


wat ik altijd heb geleerd is dat als je paard echt zwemt, dus niet meer op de bodem staat, dat je er dan boven moet hangen zeg maar...dus meezwemmen anders kan hij het gewicht niet aan.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:39

Bij ons grenzen aan een van de weiden ook 2 strandjes Cool Echt gaaf is dat, en ies vind het ook leuk! We gaan dan ook weleens met de drie naar die strandjes toe. Als de één is begonnen met rollen krijg je dan altijd 3 rollende paarden om je heen Haha! . Vooral de kleinste vind het echt helemaal geweldig daar!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:59

Ik ga van de zomer met kamp zwemmen.
Ik kan helaas nog niet met me eigen pony zwemmen want die vind water heel erg eng..........