koninginnedag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

koninginnedag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:35

En wat hebben jullie met de paarden als zo'n dag als vandaag gedaan?
Ik ben nog niet naar mijn paardje geweest, ben een mooi weer mens, en t regent nu!!!

Gatver!!! Misselijk

heb gisteravond een mooie buitenrit gemaakt, toen was t weer nog wel lekker, ook lekker de galop geoefent, want we zijn eens een keer gestruikelt Bloos

En toen durfte ik niet meer te galopperen, maar heb mn angst dus nu overwonnen!! Pling

ben benieuwd of jullie vandaag nog lekker gereden hebben!!!

Groetjes Chiqa

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:39

het hoost! hierzo.

Mijn plannen voor vandaag vallen dus letterlijk en figuurlijk in het water.

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:47

ik heb geen vervoer en op de fiets is geen goed plan aangezien het hier keihard hagelt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:01

Hagel een regen!!!
Nee he, bij ons miezert t ...bleh niks aan he?
Hoop dat t vanavond opklaart want ik wil graag naar Larissa!!!
arm beessie, ik had nog wel zo graag willen rijden, lekker in t zonnetje.....

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:01

Ik heb vanmorgen gereden, toen was het nog prima weer om te rijden. Lachen
(en dat was ook weer de eerste keer in lange tijd dat ik eindelijk weer eens echt kon gaan rijden, maar dat is een heel ander verhaal)
Toen ik van stal wegreed, begon het een kwartiertje later te regenen en het hield de rest van de dag niet meer op.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:08

Ik ben door de regen (nouja, de ergste bui was geweest) eerst naar Imker (veerle) toegereden, deken opgehaalt * Lovers * en toen naar stal gegaan, had nog maar een half uurtje tijd...
Dus 20 km in totaal gefietst...

Maar ik laat een beetje regen/hagel/kou niet verzieken dat ik niet naar Tos kan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:18

Nou ik heb uiteindelijk wel gereden, was al tegen vijfen, eerst lekker in de bak, en later met een mede stal genootje een enorme buitenrit!!!
Dus hebb ik toch nog wat gedaan maar dit forum werkt juist erg aanstekelijk!!!
Krijg dan echt weer zin om heen te gaan!!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:58

Ik heb vandaag les gehad van Okkie1...het ging super en het bleef gelukkig de hele tijd droog terwijl de regen vantevoren met bakken uit de lucht kwam. Tien min. voor het einde van de les begon het ineens te stortregenen en zijn we snel de stal in gevlucht Haha!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:05

ik heb loulou geschoren, en ik heb 10min gereden want toen begon het kei hard te regenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:29

Als ik t zo lees, heeft t overal dus geregent, balen hoor!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:34

Evita ging vandaag voor het eerst naar buiten, ze stonden er net en het begint al te druppelen Boos!
maar vanmiddag was het hier wel mooi weer (nouja, geen regen in ieder geval Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:37

Voor t eerst??
Ik ben blij dat mijn paardje het hele seizoen, en ook in de winter lekker naar buiten kan, maar ja niet iedereen heeft er daar de ruimte en de midellen voor!
Ik gelukkig wel, anders kan ik er amper op blijven zitten!!

Albert

Berichten: 5730
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:44

Vanochtend was het hier schitterend weer en heb ik samen met "billy" een heerlijke buitenrit gemaakt met Händell en Ilindra in tandem. Met de eerste spatten waren we net terug. Thanks Bill.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 01:00

Ik heb vanmiddag een springlesje gehad, en heb er bijna naast gelegen!!! Boos! Ik moet morgen op het examen rijden van een vriendin; die doet ORUN, en we wilden nog effies de puntjes op de i zetten, wat het springen betreft. Had ik het maar niet gedaan, nu zie ik het helemaal niet meer zitten morgen Ik zal wel nooit een springtalent worden en mijn paard ook niet Lips are sealed Ik hoop iig dat ik morgen kan blijven zitten.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 09:23

Picasso schreef:
Ik heb vanmiddag een springlesje gehad, en heb er bijna naast gelegen!!! Boos! Ik moet morgen op het examen rijden van een vriendin; die doet ORUN, en we wilden nog effies de puntjes op de i zetten, wat het springen betreft. Had ik het maar niet gedaan, nu zie ik het helemaal niet meer zitten morgen Ik zal wel nooit een springtalent worden en mijn paard ook niet Lips are sealed Ik hoop iig dat ik morgen kan blijven zitten.......

Ja dat hoop ik ook voor jou!
En waarom lukt t dan nie?
Ik ben ook geen springtalent hoor, ik heb t zelfs opgegeven....
Ik heb er angst voor en dat werkt niet he... Verward

Mariska_28

Berichten: 10499
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:57

Wij zijn op Koningendag met de paarden naar het centrum gegaan en hebben daar ritjes gedaan met Kinderen erop. Was het derde jaar dat we dit doen, dus veel kinderen weten nu dat we er staan dus het liep storm!! Om half 3 begon het te regenen (zeg maar gerust HOZEN) en toen zijn we gestopt. Aan de ene kant wel jammer, maar mijn voeten en benen vonden het wel fijn dat we stopte. De paardjes hebben zich weer super gedragen. We hadden ze dinsdag helemaal gewassen, dus ze waren superschoon met mooie witte sokken en manen enzo, en mijn zusje had bij Kila (haar paard) allemaal vlechtjes gemaakt... een succes bij de kinderen Lachen Achteraf wel spijt dat we geen foto`s gemaakt hebben....

Maar dat was dus mijn koningendag (kindje op paard.. rondje lopen... laatste stukje draven.. kindje eraf... volgend kindje.. Lachen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:10

chiqa72"]
[quote="Picasso schreef:
Ik heb vanmiddag een springlesje gehad, en heb er bijna naast gelegen!!! Boos! Ik moet morgen op het examen rijden van een vriendin; die doet ORUN, en we wilden nog effies de puntjes op de i zetten, wat het springen betreft. Had ik het maar niet gedaan, nu zie ik het helemaal niet meer zitten morgen Ik zal wel nooit een springtalent worden en mijn paard ook niet Lips are sealed Ik hoop iig dat ik morgen kan blijven zitten.......

Ja dat hoop ik ook voor jou!
En waarom lukt t dan nie?
Ik ben ook geen springtalent hoor, ik heb t zelfs opgegeven....
Ik heb er angst voor en dat werkt niet he... Verward
[/quote]

Mijn paard is absoluut géén springtalent, en ik doe het bijna in mijn broek, dus het is gewoon geen smoel als wij springen *LOL* Maar goed, ik ben blijven zitten en overal zonder kleerscheuren overheen gekomen. En vriendin is geslaagd Ik wil mijn springlesjes toch niet opgeven hoor; mijn paard wordt er gewoon superenthousiast van en zolang het laag blijft, gaat het nog wel. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:03

Picasso"]
[quote="chiqa72"][quote="Picasso schreef:
Ik heb vanmiddag een springlesje gehad, en heb er bijna naast gelegen!!! Boos! Ik moet morgen op het examen rijden van een vriendin; die doet ORUN, en we wilden nog effies de puntjes op de i zetten, wat het springen betreft. Had ik het maar niet gedaan, nu zie ik het helemaal niet meer zitten morgen Ik zal wel nooit een springtalent worden en mijn paard ook niet Lips are sealed Ik hoop iig dat ik morgen kan blijven zitten.......

Ja dat hoop ik ook voor jou!
En waarom lukt t dan nie?
Ik ben ook geen springtalent hoor, ik heb t zelfs opgegeven....
Ik heb er angst voor en dat werkt niet he... Verward
[/quote]

Mijn paard is absoluut géén springtalent, en ik doe het bijna in mijn broek, dus het is gewoon geen smoel als wij springen *LOL* Maar goed, ik ben blijven zitten en overal zonder kleerscheuren overheen gekomen. En vriendin is geslaagd Ik wil mijn springlesjes toch niet opgeven hoor; mijn paard wordt er gewoon superenthousiast van en zolang het laag blijft, gaat het nog wel. Haha!
[/quote]

Nou heel moedig hoor!!!! Tong uitsteken