zo mooi gesprongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 18:05

vandaag regende het, en met bakkene naar beneden toen ik op het paard stapte en expensive ging raar doen vanwege de regen dus afgezadeld en in de wei gezet. nou na een kwartier weer opzadelen en de bak in. eerst ingereden en daarna gesprongen. ikzelf met expensive ben tot de 60 cm gegaan maar toen wou ik toch wel expensive hoger zien springen, dus ik doe de teugels om de beugels zodat ie er niet in kan struikelen en strak genoeg zijn (dus ook geen waslijnen), hindernis hoger gemaakt en longeerzweep gepakt. aaah wat mooi echt gaaf om te zien joh ik ben tot de 90 cm gegaan. overmorgen ga ik et weer doen maar dan aan de longeerlijn en dan hoop ik ook laura en haar digicam mee te krijgen dan kunnen jullie meegenieten Party!!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 18:15

Tof zeg! Als ik een keertje tijd+zin heb+mag, ga ik het ook proberen met wjerdo Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 18:24

Jaahaa moet je doen ik geniet er zo'n beetje evenveel als ik em zie springen want dat ziet er zoo leuk uit. maare vind verder niemand mijn springpony's verhaal leuk? snik Scheve mond\ Verdrietig ah ja als ik foto's maak ga ik misschien tot de 1.20 dat word leuk

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 00:41

Zeker vind ik je verhaal leuk. Ik weet wat je bedoelt want ik longeer Imagnetion elke donderdag en dan laat ik haar ook wel eens springen en dat vind ik zelf ook geweldig om te zien. *LOL*