negatieve energie omzetten in positief werk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

negatieve energie omzetten in positief werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 21:12

Dat heb ik vandaag voor elkaar gekregen *LOL*
Isolda had al een flink aantal dagen stilgestaan, te lang in combinatie met wat voer en fris groen gras, dus ik voelde de bui al hangen.

Op weg naar ons oefenveldje was ze nogal springerig, ik zat al bijna 1x in de sloot. Aangekomen zag ik eerst ongewenst een aantal verschillende hoeken van het veld, want er ritselde wat plastic in de bomen en er zat een fazant heel hard te krijsen.

Maar daarna: super! Zei ik al eens dat ik zo'n verschrikkelijk leuk en super paard heb? Lief, geconcentreerd, braaf en supergoed? Vast niet he?
Zo'n paard heb ik dus wel Lovers Nou ja, af en toe dan *LOL*

Ik geloof dat we toch langzamerhand vooruit gaan. Ze was heel ontspannen, terwijl ze toch heel scherp op de hulpen bleef voor haar doen. Een paar goede draf-galop overgangen (ehm, naast veel slechte Haha! ), een paar keer wat mooie passen wijken (zowel op de volte als vanaf de a-c lijn) en zelfs twee passen achterwaarts.
Schakelen in draf ging heerlijk, het gevoel als je vanuit een "verzamelde" draf doorzet naar middendraf, Cool
Na het galoperen werd ze wel wat heet, maar na wat stappen kon ik haar weer redelijk laten luisteren.

Zelfs de vraag van een paar meisjes aan de kant, of Isolda drachtig is, kon me niet zoveel schelen. Oke, ze is op haar slankst dus normaalgesproken zou ik dol worden, maar nu.... achja, die buik heeft ze nou eenmaal.

Hmmm... Isolda is stoer!
Nu nog zien dat ik een wit dressuurdekje op de kop tik, dan ga ik 10 mei maar weer eens een proefje meerijden geloof ik Party!!



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 11:06

Richtje schreef:
Hoe doe je dat Verward
Ik heb nog steeds zo'n beest dat in alles, behalve in mij, geïnteresseerd is. Maar goed, ben ook pas een half jaar bezig, dus het komt vast allemaal goed.
Wel super dat het bij jou zo goed ging!


Dan hoop ik niet dat het net zo gaat als bij mij... Haha! Ik rijd al 10 jaar met Isolda *LOL*
Maar zoiets voelt wel heel heerlijk hoor.
Ik doe dan maar een gewoon vierkant dekje, die met zo'n punt vind ik echt Misselijk -lelijk....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 162 bezoekers