Even belangerijk ( en snel)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-01 15:15

Vandaag hebben we op school te horen gekregen ( klas Paardenhouderij ) dat onze stage stop moest worden gezet ( met ingang van vandaag ) ivm voorzorgsmaatregelen MKZ. Dan had ik ook nog het probleem dat ik niet meer mocht werken (ik werk nl. op hetzelfde bedrijf waar ik stage loop)...ik dacht eerst, schijt eraan, maar had voor de zekerheid toch gebeld naar school over hoe en wat..blijkt dus, als ik toch stiekem stage loop OF zelfs werk dat ik van school getrapt word...erg heftig dus. Ik vroeg me dus af: zijn er meer mensen die op een dierenbedrijf werken...of net als ik een dierenopleiding volgen...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 15:16

ik werk op een manege waar Barley ook staat. Erg makkelijk en ik blijf er dus ook gewoon komen.

Daarnaast nog computerwerk dus dat is thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 15:22

Onze stagiaires komen gewoon hoor. We hebben er twee van Deurne en eentje van Ermelo. Groetjes, Sonja.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 15:42

Een kennis van mij zit ook op een agrarische opleiding. Die stage is nog niet stopgezet. En als dat wel gebeurd, was ze volgens de boer nog steeds welkom. Maar ik vraag mij nu af of dat zin heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 15:49

stalgenoot werkt bij de bereden, zij moet misschien ook thuis blijven omdat ze zelf een paard elders heeft staan.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 16:41

Laat ze maar geen risico lopen.

Maar leuk is het allemaal niet ik hoop dat het snel voorbij is.

Gr Pris