Bericht over Boudewijn, mijn vorige verzorgpony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 17:11

Kreeg net een mailtje van de vorige eigenaresse van mijn vorige verzorgpony Boudewijn.
Alles gaat heel goed met hem. Hij staat de hele dag in de wei met een Shet en een D-pony, hij is wel de baas. 's nachts gaat hij wel op stal....
Soms loopt hij voor een karretje, maar hij word niet bereden, omdat zijn eigenaresse er zelf niet op kan, en ze in Zeeland een tekort aan verzorgster hebben.
Dus als iemand uit Zeeland nog een verzorgpony zoekt.... Laat het even weten!
Boudewijn is wel wat liever geworden, hij bijt nu niet meer zo erg, omdat hij nu lekker de hele dag buiten staat.
Op de stal waar hij vroeger heeft gestaan en waar ik nog best vaak kom omdat mijn tante's paard daar staat en een vriendins pony daar staat, ligt nu ene boekje met foto's van Boudewijn bij zijn nieuwe huis, dus ga ik volgende week even kijken.... Ben benieuwd!
Maar ben dus blij dat het zo goed met hem gaat!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:26

cool nikki!!!!!!

Nou weet je toch nog hoe het met boudie gaat! Lachen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 17:31

Leuk joh!!!!!!

Ik ben ook helemaal blij voor je dat het goed gaat met hem.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:08

Hey Nikki,
FF een aanvulling, hij staat dus om precies te zijn in Zierikzee. De mail was aangekomen, ook die van de keuring, mooie foto's hoor, als je weer een keertje mee wil naar Jerai mail/bel je maar hoor!!
Groetjes Patricia

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 22:16

Heej Patries, wat vaag! Bij mij kwamen ze terug dat ze niet aangekomen waren? Maar ja, ben blij dat ze wel aangekomen zijn, hoef ik het niet nog een keer te doen! Ik mail of bel wel weer een keer hoor!