Dr. Doolittle

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Dr. Doolittle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 14:58

De dieren op stal hebben me uitgeroepen tot dr. Doolittle. Nadat ik vorige week bijna getackeld werd door een oud stijf paard met een lam achterbeen (meneer had pijn in z'n been en wilde wat Reiki hebben. Hij heeft een kwartier met z'n kop op mijn schouder en daarna op half 11 gestaan met de oogjes dicht) ben ik vandaag op een nogal Lassie achtige manier door een zwangere kat meegenomen naar de hooischuur waar ik d'r hoogzwangere buikje moest masseren. Ze liep de hele tijd te miauwen en ik maar denken dat ze liep te schooien om een knuffel. Ze liep iedere keer weg en kwam weer terug. Op een gegeven moment stond ik op en ben met d'r mee gelopen. Daar ging ze in het stro op 'd'r rug liggen naar d'r buik te kijken. Normaal durf ik die wilde stalkatten echt niet aan de buik te zitten maar dit keer vond ze alles best. Toen we klaar waren was ze weer helemaal rustig.
De herder (stoere waakhond) jankt altijd net alsof ze heel hard "hallo" als ze iets moet hebben. Leuk beestenspul hoor. Sinds ik daar op stal sta met al mijn aromatherapie flesjes weten ze me allemaal te vinden Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 15:00

Haha, ik zie het al helemaal voor me!! Ik heb nog wel een paard dat schreeuwt om wat aandacht en massages, hoor je hem niet?!?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:05

Geweldig, je moet een praktijk beginnen! Als die dieren het mondeling doorvertelllen zit je zo gebakken.... Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:10

Ja idd cool! Tong uitsteken Misschien dat Iloon je dan kan helpen met de massage van de beestjes Tong uitsteken

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 16:31

haha, maar goed dat ze niet echt kunnen praten. Dan zou ik gek worden van mijn eigen paard "mag ik wat eten?-ah, toe nou..., 1 brokje??" en dat de hele dag door Haha! . Bij dat spul op stal voel je gewoon dat ze wat van je willen. Oude katten, paarden, hond. Op mijn werk noemden ze me altijd "the witchdocter". Vind dr. Doolittle wat leuker klinken Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:31

Ach cuuuuuute!!!Fijn hoor als je zo dienstbaar kan zijn voor de diertjes!