Mn nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Mn nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 15:55

Hai!

Vandaag was het dan zover, eindelijk gingen we naar de nieuwe stal Haha!
Na een ritje door de duinen kwamen we na ongeveer 2 uurtjes aan op de nieuwe stal.

De stal die ik zou krijgen was nog niet af dus ze zouden even overleggen over waar chinouc mocht staan.Ondertussen kon ik chinouc afzadelen en even losgooien in de mooie buitenbak *LOL*
Tja want een mooie buitenbak zijn we niet gewend dus er moest even gerold worden natuurlijk:)

Ondertussen zijn we een beetje gaan rond kijken en ik moest af en toe wel slikken Scheve mond
Chinouc valt zowat weg tussen al die mooie grote paarden..ze zijn allemaal minstens 1.70 ofzo en chinouc is net 1.60.Plus dat ze een stuk smaller is dan die gespierde KWPN-ers.
Maar ach we trekken ons er niks van aan en maken chinouc gewoon net zo gespierd Knipoog

Ik hoop dat ik het erg naar mn zin ga krijgen en hoop dat er niet teveel kak rondloopt Haha!
Nou ja , we zullen het beste ervan maken!

Groetjes
Janneke

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:58

Succes! klinkt goed allemaal hoor... En dat ze smaller is, is ook het ras hoor, ik vind het zelf veel mooier als izo'n brede kwpn-er Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:59

Haha klinkt echt als zon dress.wedstrijdstal. Haha!
Ach jullie zullen het er vast wel naar je zin krijgen. Lachen Krijgen we ook fotos van zn nieuwe huis?
En chinouc laat die grote kwpners wel een poepie ruiken hoor. Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 16:32

Echt super lieve reacties!!Thanx!!
Ach en ik heb niet de enige draver..ilse staat er met racer en een oud stalgenootje is ook mee gegaan naar de nieuwe stal met haar draver;)
we moeten maar gewoon vaak met zn drieen in de bak gaan rijden Haha!
Maar het is gewoon even afwachten en wennen met zoveel luxe:)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:37

Veel plezier daar op stal, ik ben wel benieuwd, dus snel foto's maken Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:29

Veel plezier met de nieuwe stal Haha!

Ik hoop dat het schilderij je ook bevalt! Was de lijst trouwens de goede kleur? Lachen

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:04

Ja veel plezier.

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:16

Leuk een nieuwe stal... alle nieuwe dingen uitproberen en de vele nieuwe paarden bewonderen... Sinds een maand sta ik ook op een nieuwe stal (ik ben van een manege verhuisd naar een hele complete pensionstal) en geniet nu enorm van de rust... Ik begrijp dat jij met z'n drieen tegelijk bent verhuisd? Dat lijkt me wel heel gezellig, al geeft het geen garanties. Dan ken je in ieder geval al twee andere namen. Veel plezier op je nieuwe stal!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:44

Veel plezier op je nieuwe stal. Hoe vindt je paardje het er?

Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:53

Hai!! Wordt vast wel leuk bij je nieuwe stal!! En het gaat toch niet om hoe je paard eruit ziet en wat voor ras het is!! Maar om het karakter!! jaja wat een wijsheid he.. Veel geluk!! Doeg Fay

prompter

Berichten: 11091
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:02

Hoi Jenna, het gaat vast leuk worden, zeker zodra je een beetje gewend bent. Ik was op Prinsenstad de enige van de 200 paarden die daar stonden die met een draver lid was van de landelijke rijvereniging en die ook nog eens wedstrijden meereed - en ik werd er volledig geaccepteerd. Bovendien is Danny maar 1.52 m....

wendy007

Berichten: 2128
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: *Lemmer*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:37

Have a great time!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:27

Ik weet niet naar welke paarden jij hebt gekeken, maar die brede stoere KWPN-ers ken ik niet hoor! Het leuke aan de arckelhoeve is juist dat er van alles staat, er rijden maar 2 a 3 mensen wedstrijden en de meesten gaan gewoon veel naar buiten. Verder staan er een aantal pony's en sinds kort ook wat tuigers.

Echt, als het een serieuze wedstrijdstal zou zijn, zou ik daar niet mijn stalhuur hebben opgezegd! Dan zou ik er alles hebebn wat ik wil...

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:39

Nee de stoerste brede kwpner die is pas verhuisd, vanaf de Arckelhoeve!!!!!!!!!!!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 20:08

Hai!

Nou ik heb vandaag voor het eerst heerlijk in de grote binnenbak gereden en ik voind het echt helemaal geweldig!
En inderdaad er staat van alles..niet alleen brede gespierde paarden.
Ach het was mn eerste indruk en dat kan weleens niet kloppen Knipoog
De mensen die er staan komen allemaal erg aardig over.
Dus het valt me allemaal heel erg mee en heb het al erg naar mn zin!
En bij Chinouc kan ik ook al verandering zien.Ze glimt weer wat meer en toont weer wat meer karakter.
Niet zo gek want nu ziet ze alles.Zaterdag krijgt ze een buitenstal en dat vind ik echt zo super!
Ik ben echt blij met mn beslissing! Haha!
Allemaal ontzettend bedankt voor de reacties!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:24

Leuk zeg!! Lachen Gelukkig zijn er niet allemaal kakkers. Fijn dat je een goeie beslissing hebt gemaakt!