any dale

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:58

Ik kwam wel es op die manege ja..... Ik heb er 4x een paard "gehuurd" met iemand die daar rijd. En als ik eerlijk ben vind ik het helemaal geen goede manege. Maar als jij het daar goed vind mag je dat vinden, dit is mijn mening.


treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 20:43

Nou, de 1ex dat ik daar kwam begon t al goed, was in de buitenbak zaten ze stoelen te stapelen en reed ik op een paard, Iskander. Ik wilde per se op een braaf paard. Maar Iskander schrok van dat stoelen stapelen en schoot ervandoor, ik kon nog nét blijven zitten. Maar toen ik weer m'n evenwicht had, ging hij nog een x en vloog ik eraf en brak m'n arm. Frusty maar dat is ook m'n eigen schuld, daar beschuldig ik de manege niet van!
Daarna heb ik nog 2x op Ludo gereden (echt een lieve pony is dat! geloof dat hij kreupel is?) en op Kicka.
Ik vind t niet zo'n goede manege omdat ze best veel uren moeten lopen en steeds in stands staan enzo. Ook zijn ze wel vaak kreupel en best mager.
Ik kwam daar btw met melissa.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, BlackClaw, Dartel, Earth, marinst, meniekske, Mieke, nick_en_ik, Salinah, Typhoon, Vagabondo, Vecar, xoranlover en 114 bezoekers