dikke benen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

dikke benen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-03 16:35

voor de experts bij drachtige merries even een vraagje.

B'elanna's uiers zijn sinds een maand 's morgens dik, en als ze uit de wei komt een stuk minder. Sinds een week zijn ze helemaal vol en strak (ook achterste deel). Ze blijven dik, alhoewel het 's middags wel iets minder is. Haar achterhand is helemaal ingezakt (soort dakje) er zit een soort ''gat' in haar fank en haar vulva is veel langer geworden en is opgezet...Ze kegelt niet, maar dat heeft ze bij haar vorige veulen ook niet gedaan.

Sinds vandaag heeft ze ook behoorlijk dikke achterbenen.

Omdat ik niet weet wanneer ze gedekt is, weet ik niet precies wanneer het moment van waken is aangebroken...Heeft iemand een idee op basis van deze omschrijving?

Tijd om te waken of nog wachten?

Anya

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 18:08

Een merrie die bij Xender ( mijn net gekochte veulen ) op stal staat heeft ook ontzettend dikke benen.
Ze is langst alle kanten ingevallen , dikke uier , staat constant te kreunen ... En die benen zijn echt enorm nu van het vocht.

Die merrie is nu ongeveer uitgerekend en zou elk moment moeten bevallen, ze loop echter al wel een dikke 10 dagen zo rond ...

het zou kunnen dat je merrie moet , maar misschien houd ze het ook wel lang uit.
Moeilijk te zeggen Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:29

Je hebt niet een echte vaste tijd vanaf wanneer je waakt ,ato was voig jaar maand te laat maar nu ,al vanaf 6 weken voor uitgerekende datum kijken we al regelmatig s'nachts rond 1en nog even want ze lijkt er dit jaar vlotter bij.
Dikke benen heeft zij de laatste week ook erg last van,is verder niet warm alleen opgezwollen en ze is stijfer.
succes nog he!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:04

Mijn merrie is 4 juli uitgerekend ,
en begon in Februari al met deze euhhh kuren.

De DA is langs geweest en heeft ze een spuit gegeven,
ze heeft er nu eigenlijik geen last meer van.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:07

Loolapelooza schreef:
Een merrie die bij Xender ( mijn net gekochte veulen ) op stal staat heeft ook ontzettend dikke benen.
Ze is langst alle kanten ingevallen , dikke uier , staat constant te kreunen ... En die benen zijn echt enorm nu van het vocht.

Die merrie is nu ongeveer uitgerekend en zou elk moment moeten bevallen, ze loop echter al wel een dikke 10 dagen zo rond ...

het zou kunnen dat je merrie moet , maar misschien houd ze het ook wel lang uit.
Moeilijk te zeggen Knipoog



Ze is bevallen , zie topic "Xender heeft een halfbroertje !! " Knipoog

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:43

mijn pony heeft ook al enkele weken dikke benen, is stijf, zo rond als een tonnetje, mag sinds gister ook niet meer aan de uier komen, of ik moet graag een klep hebbe:-)
Ook heeft ze sinds vorige week zaterdag slijm verloren uit de vagina, gisteren weer alleen nu doorzichtig van kleur.
ze is echter rond 8 mei uitgerekend en de uier is wel al vol, en hard maar nog niet 100% op volle toeren zeg maar haha

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:53

Genderose heeft tijdens de dracht vocht in haar benen gekregen. Het is nog niet weg, maar mag hopen dat het weg trekt. Ik hoop niet dat het aankomende gallen zijn, dan ben ik helemaal ver van huis...