Het eerste AndaFrieselusier veulen is geboren...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:41

Majanga schreef:
Tja Jan vind ik zelf ook niet zo geweldig bij hem passen maar de baas van de manege heet ook zo en omdat zijn zoon zo trots is op zijn vader heeft hij het 1e hengstje Jan genoemd... Er komen nog 2 Frieze x Andalusier veulens omdat Sjaak er 4-span mee wil gaan rijden.
En wij zijn allemaal ook heel benieuwd hoe hij eruit komt te zien en natuurlijk wat voor karakter het beestje krijgt, hij is nu al vreselijk bijdehand, dus dat gaat nog wat worden...


4-span met 3 paarden??? Verward
Ik vind het wel een hele gave kruising! Ik heb een Fries, maar zou ook graag een Andalusier willen! Het ziet er naar uit dat hij roetzwart wordt. Echte zwarten worden grijs/bruin geboren. Bruinige zwarten worden roetzwart geboren. Beetje typisch, maar je veulen zal echt zwart worden denk ik! Ben wel heel benieuwd hoe hij uitgroeit!

Don't dream your life, live your dreams!



gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:53

organisator schreef:
Hallo wat leuk een fries andalusier
Mijn hengst is ook een fries andalusier en is nu ondertussen 10 jaar
Ik heb ook veulens van hem in allerlei kleuren ondertussen
Het laatste veulen wat vorige maand geboren is is gitzwart.
Wij denken dat deze geheel zwart blijft omdat er ook geen haartjes rond de ogen wit zijn.
Maar ja je weet maar nooit.
Mijn Fries andalusier is bijna wit en toen ik hem 8 jaar geleden kocht was hij heel donker grijs.
Misschien kan ik wel een foto van hem plaatsen en de veulens maar kom hier niet zo vaak dus moet even kijken hoe dat gaat
En een leuk veulen trouwens
Mijn jaarling heeft ook een kolletje
Maar je kan nu al zien dat dat een schimmel wordt



Wauw! Als je foto's hebt... Ik houd me aanbevolen!

Don't dream your life, live your dreams!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, HuyanaJoy, meniekske, Monique1963 en 43 bezoekers