Ja ik wil hier echt weg....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 09:19

Wegwezen!
Succes met het vinden van een andere stal want dit lijkt me niks en ligt niet aan jou!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 10:02

Toch lijkt me de sfeer bij Jura op stal een stuk onaangenamer dan bij ons. Tuurlijk zijn er altijd mensen waar je het minder mee kan vinden maar bij ons staan er zoveel dat je wel een beetje een keus kan maken met wie je om gaat. Ik weet niet hoe het in jullie stallenblok gaat omdat ik daar bijna nooit kom. Ik heb op stal weinig last van commentaar maar aan onze kant staan veel meer pony's en bij jou veel meer paarden (ik bedoel die kinderen komen meestal overdag terwijl jullie daar vaak met veel volwassenene zijn)(okee, sommige tieners kan ik wel eens afschieten die daar lopen te puberen).
Bij ons voel je inderdaad wel af en toe een vijandige sfeer onstaan in de bak maar jemig, we zijn ook wel met erg veel in de bak dus dat is niet altijd makkelijk en sommige mensen hebben daar meer moeite mee dan anderen. Het ene paard is ook moeilijker te sturen dan andere. Gisteren zat ik met Thinker ook regelmatig bijna tegen iemand op terwijl ik Pablo veel makkelijker op tijd een andere kant op kan sturen.
Maar met Pablo zit ik bij het uitstappen vaak half te slapen zodat ik het niet door heb als er iemand juist nog even de middendraf wil oefenen, je kent het wel.
Ik denk dat Jura alles goed tegen elkaar moet afwegen en dan een beslissing nemen, wat niet makkelijk is natuurlijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Vagabondo en 30 bezoekers