te paard naar school geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

te paard naar school geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 17:59

Vandaag hadden we praktijkdag anamnese bij de Silverlinde. Lois mocht fijn proefpatientje zijn dus zijn we maar te voet naar school geweest. Rugtas op, cap op en naar de Haagse Beemden. Heerlijke rit zo met dit weer en een erg zware schooldag. We waren allebei op na een dag gevraag en gevoel maar het was de moeite waard. helaas ging vlak bij huis de achterband van m'n scooter stuk en moest ik nog een kwartier lopen na zo'n vermoeiende dag. Morgen even geen paardrijden voor deze luie dame Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:44

dat droomde ik vroeger altijd, dat ik een eigenpaard had en dat langs mijn school zijn of haar wei was en dat ik dan tepaard naar school ging *LOL*

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:22

He grappig dan ben je geen Penny-meisje maar een Bianca meisje. Die deed dat toch ook altijd. Leuk hoor, alleen balen van je scooter

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:28

Tessake schreef:
dat droomde ik vroeger altijd, dat ik een eigenpaard had en dat langs mijn school zijn of haar wei was en dat ik dan tepaard naar school ging *LOL*


ja ik ook
of dat ze in de fietsenstallingen een paar boxen hadden gemaakt *LOL*
het klinkt als een leuke dag alleen balen van je scooter zeg!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 13:46

Nee, geen bianca meisje. Ik voelde me eerder zo'n backpacker met mijn grote rugzak op m'n terkkerszadel Haha! . Zeker toen ik op de terugweg een 2.5 kilo zware emmer Vertagil in m'n rugzak had.
M'n paard heeft daar op stal en in de bak gestaan waar hij zich behoorlijk heeft lopen te vervelen tussen de gesprekken door. Hij is helemaal doorgelicht door alle studenten maar iedereen vond hem heel erg lief (en ondeugend, dat was aan z'n kop wel te zien. Hoezo ondeugend Schijnheilig ).
Ik ben nog steeds bekaf van zo'n dag vraaggesprekken en had vandaag ook geen fut om te rijden. Morgen moet ik mijn scooter wegbrengen naar de fietsenmaker. Kan ik weer een half uur gaan lopen met dat kreng Boos!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:57

Hihi, heb ik ook in mijn prille jeugd nog eens gedaan.
Mijn zus en ik hadden allebij een pony en ik hield een spreekbeurt over pony's/paarden en jawel, ik mocht mijn pony mee naar school nemen! Mijn zus (die 2 klassen hoger zat dan ik) mocht ook later komen en haar pony meenemen, wij lekker een hele ochtend vrij van school en alleen een spreekbeurtje tussendoor houden, nou, met een echte pony waar ze allemaal aan kunnen voelen en kunnen knuffelen was die spreekbeurt natuurlijk een groot succes!
Was een hele aparte ervaring!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 16:13

Susan en Tessake, ik sluit me bij jullie aan. Droomde daar dus ook van vroeger. Lachen zeg, dacht dat ik de enige was!

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:06

Ik ben ook eeen paar x te paard naar school geweest.
Ik heb mijn vroegere verzorgpony zelfs weleens op school gelaten!Trouwens ook nog op een grasveldje op ons plein gereden.Was een spreekbeurt.Eigenlijk een echt pennymeisje-spreekbeurt Nerd Bloos

Meisju

Berichten: 28
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:43

haha grappipg Lachen
ik zou et nooit doen eigenlijk Tong uitsteken

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:46

Tessake schreef:
dat droomde ik vroeger altijd, dat ik een eigenpaard had en dat langs mijn school zijn of haar wei was en dat ik dan tepaard naar school ging *LOL*


hihi ja ik ook. wie niet he. paardje in de schuur enzo

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:59

Op de basisschool ben ik weleens met dierendag te paard naar school gegaan, iedereen kwam naar buiten Haha!!
Dat was echt heel erg leuk, maar natuurlijk kon het paard niet de hele dag blijven, dan had ik `m in het fietsenhok moeten zetten *LOL*