De TWEELING in de wei DEEL II

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

De TWEELING in de wei DEEL II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 17:28

De twee ventjes mochten lekker met mama de wei in. Ze konden niet zelf lopen, dus moesten gedragen worden Haha! Ik was daar zelf niet bij. Ben tohc even geweest ondanks mijn rug. Wat een paar asperines niet allemaal kunnen doen Lachen
De meeste foto's spreken voor zich Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gens buik is oko stukke dunner Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hoefjes zijn nog heel erg raar :-?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 17:38

Ze zijn idd te vreog geboren. Genderose was 8 mei uitgerekend. Het zal wel in orde komen denk ik hoor. Weet niet wat de da zei, ik was er vannacht niet bij toen die er was.

Moet eigenlijk wel he, plaatselijke krant bellen Haha!

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 17:47

Ik denk dat het bij deze niet zo snel weggaat omdat ze nog niet lopen. En als ze lopen, lopen ze nog niet echct op hun hoefjes, maar harstikke overkoot. Denk dat het wel gewoon wegtrekt Lachen

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 18:48

De reden dat ze buiten liggen is om warm te worden. In stal is het kouder dan lekker uit de wind in de zon. Ze worden juist lekker wwarm in de zon. Ze kunnen idd niet uitzich zelf staan. In iedergeval 1x in het uur moeten ze op de benen gezet worden van de DA om kracht in de beetjes te krijgen.

Ik wacht ook met de krant bellen mocht ik dat willen doen hoor. Eerst even wachten tot de ventjes wat sterker zijn en zelf kunnen wandelen.

Er zijn wel al veel mensen die even stoppen met de auto om even naar de paardjes te kijken vanaf de weg. TOch leuk Haha!

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 19:00

Renske20 schreef:
wat een schatjes!! bij die ene foto waar het ene veulen ligt met zn koppie omhoog lijkt het net of ie een supergroot hoofd heeft en een mini-lijfje! zo schattig!

en die hoefjes is hardstikke normaal! alleen omdat ze nog niet lopen blijft dit opgedroogde stuk eraan zitten, normaal valt het en binnen een paar uur vanaf. dit zit er omheen om de buik van de moder te beschermen en is dan een heel zacht soort vlies, je kan zien dat het bij de veulens al is opgedroogd, maar er nog niet af is gevallen

hebben ze het alle2?

ik hoop heeeeeeeeel erg dat ze het alle2 halen!!


Het lijkt niet zo, ze hebben ook een redelijk groot hoofd ten opzichten van het lijfje Haha!
En die hoefjes hebben ze beiden. Denk wel dat het er af gaat, anders wordt de hoefsmid/Da er dan wel bijgehaald.

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 21:20

Ik ben ook helemaal in love... Haha!

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 07:40

Tyrza schreef:
Gutteguttegut!

Kijk dat nou liggen in het zonnetje! Zijn ze er heen getilt of zelf heen gelopen?


Ze zijn er heen gedragen. Ze kunnen als we ze op de benen zetten eventjes lopen, maar naar de wei gaan is nog te moeilijk (heuveltje afa etc). Nog best wel zwaar zo'n iel veulen *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Deniseee96, Iris_Casper, SemrushBot, StalMelyn, Vagabondo en 74 bezoekers