spier gescheurt !!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frances_boo

Berichten: 288
Geregistreerd: 06-07-02
Woonplaats: Enkhuizen

spier gescheurt !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 09:55

hallo iedereen!!!

gister ging ik buiten met laura (boo_laura) volleyballen, dat doen we namelijk (bijna) iedere avond.... en de buurjongens waren er ook!!! en die gingen voetballen....ze vroegen of ik meej deed en dat wou ik wel!! toen kwam Steven (een buurjongen van me) eraan met de bal, en ik wou dus de bal afpakken en toen knalde ik kei hart met mijn scheen tegen hem aan!!! Frusty gelikkug had hij niks, maar ik kon dus niet meer lopen Verward en ik dacht : nou het zal wel mee vallen, het wordt gewoon een blauwe plek, en ik wacht wel tot morge misschien doet het dan niet meer zo`n pijn. want ik kon er niet op staan en lopen.....

dus vanochtend werd ik wakker en ik stap uit bed ..... ik ga staan en zak zo door mijn been heen Verward dus ik naar me moeder gehinkelt , haar wakker gemaakt en gezegt dat ik niet meer kon lopen, dus me moeder had de dokter gebelt maar die was op vakantie . toen had ze een andere dokter gebelt en die had wel plek om 9.15 uur.
dus ik naar de dokter.... hij ging zo voelen overal op mijn been, en gelukkig is het niet gebroken Schijnheilig maar aan de zijkant van mijn scheen, zit zoon spier en daar zit een scheur in en een bloeduitstorting Verward

het voordeel is : ik mag nou niet naar school want ik kan er niet op lopen enzo....... dus ik kan lekker gaan bokken enzo!!! Haha! maar het nadeel is.... ik kan niet rijden en naar me verzorg paardjes toen enzo Verdrietig Huilen

kusjes frances

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:19

hmmm, das fijn zeg, arme jij.
Naja gelukig heb ik vanmorgen gehoord dat ik morgen eruug vroeg (11 uur) uit ben dus dan kom ik misschien wel even op ziekenbezoek (ben je morgen nog steeds thuis?)
Sterkte!!!

Renee

frances_boo

Berichten: 288
Geregistreerd: 06-07-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 10:21

eeej Renee,

ik ben morge thuis ja!! maar ik denk niet dat ik naar Pol ken Verward sorry!!!
owh nee dat mag ik niet zegge he : sorry!!!! Knipoog
maar leuk dat je op ziekenbezoek komt!!!

kisz frances

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:31

Kun je via je huisarts of de thuiszorg niet een paar krukken krijgen? Dan blijf je iig een beetje mobiel.
Beterschap!

frances_boo

Berichten: 288
Geregistreerd: 06-07-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 13:27

ik moet het afwachten tot morge van mijn moeder Linda250, en als ik mogre nog niet kan lopen dan gaan we krukken regelen.....maar krijg je die zomaar meej????

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:29

Ja, wel met een legitimatiebewijs (of hoe schrijf je dat Verward)
Ik loop er nu namelijk ook op....
ze zijn wel handig want je kunt gewoon overal heen Knipoog
Enne, als je vader/moeder een beetje in een goede bui is, kun je meteen regelen dat ze je ff naar je verzorgpony brengen, heb ik ook gedaan, ben je er toch even uit, ik werd namelijk compleet gestoord van het thuiszitten Knipoog

nou suc6 maar en beterschap!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:10

Ik hoorde het op msn !
Wel banketstaverig, helemaal als het straks vakantie is
Ik hoop dat het dan over is

frances_boo

Berichten: 288
Geregistreerd: 06-07-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 18:25

Marinke schreef:
Ja, wel met een legitimatiebewijs (of hoe schrijf je dat Verward)
Ik loop er nu namelijk ook op....
ze zijn wel handig want je kunt gewoon overal heen Knipoog
Enne, als je vader/moeder een beetje in een goede bui is, kun je meteen regelen dat ze je ff naar je verzorgpony brengen, heb ik ook gedaan, ben je er toch even uit, ik werd namelijk compleet gestoord van het thuiszitten Knipoog

nou suc6 maar en beterschap!


ja maar me moeder is weer zo scraal!!! ze zegt : ja morge of overmorge kan je weer lopen, bla bla bla!!! Boos! maar dat is helemaal niet zo en ze wil niet luisteren als ik wat zeg Huilen Verdrietig. nou dat zei ze vorige keer ook: toen was mijn pols gebroken (ook met voetbal) en toen zei ze: ja het is gewoon gekneust!!! nou mooi niet!! toen was het GEBROKEN Bloos nou lekkere moeder maar weer!!! Boos!


jullie horen het wel hoe het verder is gegaan

kisz frances