Morgen een weekje naar Ierland (stage)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Morgen een weekje naar Ierland (stage)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 10:11

Hoi,

Morgen ga ik naar Ierland voor mijn stage. Ik ga denk ik mensen interviewen over de agrarische sector in Ierland en waarom mensen naar Ierland emigreerden. Het is een beetje vaag, maar lijkt me wel heel erg leuk. Ik houd denk ook maar een paar daagjes vakantie Haha! en misschien dat er nog wel een ritje inzit op een echte Ierse knol Tong uitsteken .
Ik zal Bokt wel missen, want er is daar voor zover ik weet geen internetverbinding in de buurt.

Iedereen een hele fijne Koninginnedag gewenst (dan ben ik er ook niet, m'n vlietuig landt pas om half 9 's avonds) en tot volgende week,

groetjes, Manon.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:14

Hehe... Ik ben ook naar Ierland "geemigreerd" (meer een kwestie van al je troep op de boot zetten en in het vliegtuig stappen, binnen de EU is het niet echt moeilijk meer). Ben alleen inmiddels al weer terug geemigreerd, na 4 jaar daar te hebben gewoond.

Agrarische sector weet ik niet, maar er zijn in Ierland behoorlijk wat belastingsvoordelen te halen in andere sectoren... Knipoog

Veel plezier!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 10:29

Whaha, leuke tip, bedankt!
Ik moet zo in gaan pakken, daar heb ik altijd een hekel aan, vergeet altijd vanalles.

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:52

argh smokkel je een leuk tinkerveulen driekleur hengstje voor me mee terug?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 18:22

Hm, dat zal lastig worden, aangezien er maar 20 kilo aan bagage in het vliegtuig mee mag Schijnheilig . Maar ik zal eens voor je kijken Knipoog