Met blijdschap geven wij kennis.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Met blijdschap geven wij kennis.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 01:08

Van de geboorte van Ragazzi S,zoon van Flair S en Rubiquil.
Om 00.30 is Flair S bevallen van haar eerste kind.Nadat wij om 00.00 uur de laatste voerronde gedaan hadden en Flair erbij stond met een hoofd van :er is niks aan de hand ik ga eten,terwijl de melk al aardig druppelde,keek ik om 00.25 nog even op de camera.Mevrouw lag en was al een heel eind op weg.Om 00.30 lag haar eerste kind er achter.Ze heeft haar kind even besnuffeld en ging door met eten.Tegen alle verwachtingen in(het vele wit in alle voorouders )heeft dit kind alleen een heeeeeel klein wit voetje achter.De precieze kleur is nog niet erg goed te zien,maar ik denk dat het de kant op gaat van de kleur van papa.


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 01:54

Traditie doorbroken!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 07:55

Ik heb alleen geen beschuit met muisjes in huis,dus Son als je onderweg een supermarkt tegen komt die op 2e paasdag open is Haha! mag je de beschuiten en de muisjes even halen Vork Kwijl

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 07:59

Foto's komen ,maar juist op dit moment laat de digi me een klein beetje in de steek

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 08:01

Hoe weet ik nou wat voor kleur muisjes ik moest hebben!Misschien hebben jullie straks wat beschuiten over van de picknik

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 08:06

Ja.die heeft de smaak te pakken.Denise heeft Jus over de camera laten vallen een tijdje geleden en nu sluit hij niet goed.Daardoor laad je de batterij op en loopt hij net zo snel weer leeg,omdat de camera aan blijft staan.Als hij wat foto's wil maken :graag!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 08:18

Vroeg genoeg!Heb net even gauw 3 foto's kunnen maken voordat dat ...ding weer leeg was.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 11:03

gomir schreef:
Gefeliciteerd Party!!
Ik kom snel een keer op kraambezoek hoor Zou toch al een keer langskomen, maar wilde even op het kind wachten Knipoog

Hartstikke gezellig!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 23:17

Jolynn schreef:
Gefeliciteerd, gisteren trooste je mij nog door te zeggen dat ik het wel zou merken als Jolynn gaat bevallen en dezelfde nacht wordt jou veulen geboren. Haha! Heel veel plezier en geluk met de kleine.


En geloof me!Je ziet het echt aankomen.Alleen is het zo dat je dat op dat moment zelf pas doorhebt.Flair kegelde al een tijdje en gisteravond liet ze de melk wat lopen en dan weet je u duurt het echt niet lang meer.We hebben al een aantal veulentjes gefokt maar het blijft een spannende en emotionele aangelegenheid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Isa_Sofie, Manadeluca, miicchhellee en 91 bezoekers