hoe hebben jullie je paard uitgekozen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2773
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-01 19:16

gingen jullie met een bapaalde gedachten op zoek, met ras, geslacht en leeftijd al in je hoofd of ben je je droompaard gewoon tegengekomen?

ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...

greetzzzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...



carina

Berichten: 2773
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-01 20:19

nou dan zal ik ook maar ff vertellen hoe ik aan mijn beessie kom...

ik ben eerstop zoek gegaan naar en IJs, een veulen. datis nietsgeworden, ten eerste omdat de veulens die te koop waren tegen de f8000,- lagen en ten tweede dat er behalve die geen veulens te koop aangeboden werden.

toen ben ik op zoek gegaan naar een ander wintervaste pony, keuze: Fjord, Tinker, Haflinger.
een Tinker is te groot om in de winter in de wei te lopen zonder het kapot te stampen met die giga hoe
en een Fjord vond ik toch iets minder veelzijdig dan en Haf dus ging ik op zoek naar en Haf.

mijn eisen waren: Veulen, Merrie, met papieren.
al ssnel hadden we er een gevonden, wezen kijken, ik verliefd Lovers . dag daarna gebeld om te zeggen dat we haar namen, wat bleek paardje verkocht. ik ontroostbaar, zijn we een stukje gaan rijden met de auto. komen we en wei tegen met een Haf + veulen tegen. die mensen zaten buiten du sm'n moeder stapte er gewoon op af, vroeg of dat dier een merrie was en of ze te koop was. dat was allebij het geval. de dag daarna wezen kijken en de afspraak gemaakt met die man dat ik een maand mocht komen kijken bij haar om te kijken of ze iets voor me was en uiteindelijk heb ik haar gekocht.

pffff eindelijk een eigen paardje, mijn Carina Lovers Lovers Lovers

nou belde haar fokker me 3 maanden geleden op, of ik de moeder van Carina wilde rijden voor hem dus nu heb ik en een paardje en een voorlopig rijpaardje *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

greetz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

carina

Berichten: 2773
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:03

wat leuk zeg al die reacties!

echt apart om te lezen hoe iedereen aan zijn paardje komt... Lachen Lachen

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

carina

Berichten: 2773
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-01 18:14

jeetje wat een reacties!

wel heeeeel leuk om te lezen allemaal Lachen

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26, lina1998, Meike_x_LF, Mieke, mirriejj, NinaCharlie, TurboDi en 25 bezoekers