Ik heb een springtinker......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Ik heb een springtinker......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 18:20

.....maar of ik er blij mee ben?
Vanmiddag stond Rhona haar biks in het paddock te eten. De voerbak hangt net naast de ingang van het paddock. Dat hek is van ijzer, en is ongeveer 1.30 m hoog.
Mevrouw stond dus rustig te eten, en ze schrok waarschijnlijk ergens van, ze sprong vanuit stilstand over het hek heen!
Ze redde het alleen NET niet, en ze kukelde voorover. Ze kwam nog goed terecht en liep vrijwel direct naar het stukje gras een paar meter verderop, en ze begon te eten. Tja je bent een tinker of niet, hè? Schijnheilig
Afijn, ik was nog nooit zo snel buiten, en heb even al haar beentjes gevoeld. Ze leek er geen last van te hebben. Ze liep ook goed.
Ze heeft wel een kale plek op haar linkerachterbeen.
Ik ben vanavond nog even gaan kijken, even gevoeld, gestapt en gedraafd, maar ze loopt gewoon goed. Die kale plek is wel gevoelig, maar dat is niet zo vreemd.
Ik vind het best leuk dat ze aardig kan springen, maar ik hoop toch niet dat ze dit vaker gaat doen.
Mijn kleine koetje..... Koe


Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 18:47

Dat denk ik ook, haarbal. Vooral omdat ze op mij ook helemaal niet geschrokken overkwam. Ook niet door haar val. Het gras was blijkbaar belangrijker! Verward


Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 20:16

MirageGidran schreef:
....is dat hetzelfde hek als waar wij op hingen toen?? ongelooflijk, heel apart!!!


Jep, dat is hetzelfde hek!
Voor anderen, het hek staat ook op foto`s in mijn profiel. Knipoog (de derde foto)

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 21:01

Of ze onder de man ook goed springt weet ik nog niet, ze is pas net twee.
Ik was van plan om nog een paar jaar te wachten met springen, maar blijkbaar denkt zij daar anders over.
Ik hoop in elk geval ook dat het hierbij blijft. We hebben op stal ook een shet die over het hek van zijn uitloopstal heen springt. Zo blijven we paarden vangen....

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 16:31

Ik heb vandaag nog eens gekeken, en ze loopt idd goed. Ik mag inmiddels wel aan die kale plek komen, maar leuk vind ze het niet. Maar ik ben eigenwijs, hihihi, net als zij! Ik wil graag even voelen!

Ja Viv, Rhona heeft haar persoonlijke buitenzetservice! Maar ach, ik doe het andersom ook regelmatig, hoor. Ik vind ze zo leuk samen. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Natascha, Sanet, senna21, Sintara en 28 bezoekers