bijna gevallen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 16:05

dis over gister, maar oke, m'n comp was kapoet dus kon nie eerder. gister zat ik voor het eerst sinds een heeeele tijd niet op doris, maar op een nieuwe, inspiration genaamd. ik vond het opzich wel leuk, hij liep goed enzo..maar we waren met z'n vieren in de bak en 3 van de 4 paarden waren een beetje druk(waaronder dus inspi)hij was opzich wel braaf maar steeds bij de korte zijde C stelde hij zich een beetje aan. nou, in galop moesten we op de binnenhoefslag en dan wel over de korte zijde, nou, over de binnenhoefslag ging echt heeel netjes, maar hij wou dus weer niet langs C(wel langs A)nou, de eerste keer viel ie alleen maar naar binnen als ik weet nie wat, de tweede keer rende hij heeeeel hard naar het midden en begin me toch te bokken!!!eerst naar opzij, dus ik hing aan 1 kant, dus ik trek mezelf weer recht, geeft ie nog een giga bok ik 1 beugel kwijt, geeft die banketstaaf nog een GIGA bok, en ik vloog naar voren, maar ik bleef zitten, ging ie ook nog ff heeel hard door de bocht!hoorde ik later dat er al 2 mensen afgevallen waren(hij is er dus net!!)maar daarna ging ie dus echt geweldig lopen die smicht!!helemaal bij elkaar, zonder moeite lang de C enzo...vond ik wel banketstaaf!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 16:09

woops, klinkt niet echt fijn }> , maar knap dat je bent blijven zitten Tong uitsteken

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 19:11

ja, ik heb eigenlijk best wel spierpijn...hihihihi, ik dacht echt dat ik ging vallen, ik zag het al helemaal gebeuren en toen greep ik z'n manen en trok ik mezelf er weer recht op..hihihi, 'k vond het eigenlijk wel grappig..hihi