Na lang wachten eindelijk superbabe 2!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Na lang wachten eindelijk superbabe 2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 06:13

Jaaaaaaaaaaaaah, echt waar, je gelooft het niet Tong uitsteken. Vannacht, nou ja, vanmorgen rond zes uur is SuperJurga bevallen van een prachtig merrieveulen!!! Lovers We hebben haar WENCKE genoemd.
Wencke is bruin met een klein kolletje (what a surprise *LOL* ) en twee tot drie witte voeten. (voor was nog niet echt duidelijk wat er wit is... Party!! )

Edit: we keken nog een keer goed en nu is de merrie toch een hengst.... Klein foutje *zucht*. Of we de naam houden weten we nog niet.... Baal, geen merrie dus. Geen speelmaatje voor Flosseltje. Verdrietig

Ik had dus gister al het vermoeden dat Jur anders was dan anders en heb toch maar mijn bedje opgezet op stal en maar goed ook. Na een nacht vol steeds wakker en denken 'ik lig hier nog voor niks' werd ik rond half zes wakker toen de vliezen braken. Jur was de hele nacht al aan het spoken, terwijl de rest sliep. Steeds rondjes draaien, krabben met het been en vooral stro VRETEN.
Toen ik wakker werd heb ik even met de zaklamp gecheckt en zag de pootjesblaas al hangen (precies zo als de vorige keer). Ik meteen mijn ouders uit bed gebeld die Roy wakker hebben gemaakt. (zit ondertussen aan mijn eerste beschuit Vork )
Die kwamen samen met mijn broertje gewapend met camera en digi's aanstormen en waren goed op tijd. Het duurde even voordat het veulen eruit was, we zagen een been en de neus, maar eerst kwam er verder niks. We waren al bang dat het veulen erg lomp was (goed stevig been) en er een been achterbleef maar even later zagen we toch het tweede beentje. Lachen Jurga stond een paar keer op en ging tegen de muur liggen, zodat het er nog niet uitkon. Op een gegeven moment hebben we maar besloten te helpen trekken, want Jur kwam echt niet verder. Toen was het veulen er snel.

We dachten op het eerste gezicht dat het een donkere vos was, maar later zagen we dat het toch een bruine was met een lief kolletje. Achter iig witte voeten, voor misschien iets wit, niet veel. Maar dat maakt niet uit, toch? Past al prima bij Voice in het span! Haha!

En vooral: het is een merrie! De vierde dochter van Jur. We hadden er al haast niet op durven hopen... Wat een geluk zeg! Speelmaatje voor Voice Cool ....

De nageboorte kwam er snel af, ook de darmpek van babe. Of ze snel drinkt weet ik nog niet, we hebben ze even alleen gelaten voor een bakkie thee.... Gaat er wel in! Echt, het ging allemaal heel netjes en er zaten er geen twee in Tong uitsteken.
Veulen is nog een keer omgevallen, maar toen stond ze netjes op haar benen, super, we zijn hier allemaal nog helemaal stil eigenlijk.... Meer nieuws volgt en natuurlijk zo snel mogelijk foto's!
Laatst bijgewerkt door Jurga op 19-04-03 07:07, in het totaal 2 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 06:20

Je roept maar Kim, ik zit toch thuis! Enneuh Marjolein, het heet Wencke Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 06:41

Hier meteen de eerste foto's. Ik heb ze geupload via msn, dus kan zijn dat ze er snel afzijn, maar later volgt de rest!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 07:04

Sorrie sorrie sorrie, maar het is een HENGSTveulen........

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 07:15

Papa had gekeken en we zagen echt niets zitten. hadden we nou maar een keertje extra gecheckt... Al die smsjes die we verstuurd hebben Tong uitsteken. "het is een merrie Tong uitsteken" Maar ja, niets aan te doen, helemaal niets. Maar ja, een hengst kunnen we niet zelf opfokken hier tussen de rest.... En Voice heeft geen speelmaatje zo. Was toch wel even een teleurstelling eigenlijk....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 07:17

Even voor iedereen: we houden de naam toch maar gewoon op Wencke, ik heb geen alternatief verzonnen. En tja, de naam is heel mooi (vind ik dan...).

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 07:58

Ja, dat was ook het punt. Voice gaat zo goed thuis, we wilden er dolgraag een merrie bij (ook omdat pap en ik merriefans zijn), zodat we die thuis konden houden en met Voice samen opfokken. Maar het is niet anders. We mogen zeker niet klagen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 09:11

Dank jullie wel allemaal. Het is wel een knapperd, maar een domme knapperd. Snapt niet hoe 'ie drinken moet... *zucht* We hebben Jur nu zover dat ze stilstaat als we haar vasthouden, maar ja.

Hij blijft gewoon van ons hoor, gaat echt niet in de verkoop, maar mooi in ons tweespan Tong uitsteken. Jurga wordt niet meer opnieuw gedekt... Nu is ze weer van mij!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 09:34

Ik hoop wel dat het snel drinkt, nu ben ik nog niet echt gerust gesteld. Maar goed, komt wel... Ook zo leuk om iedereen te vertellen dat het toch een hengst is haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 10:33

Hahahaha, ja sorrie, ik heb ook de fout gemaakt niet te checken.... Tong uitsteken Maar babe heeft nu gedronken, dus das heel mooi.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 11:57

Krijg vanmiddag de eerste kraamvisite al, leuk hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 18:40

Jaaah ik wil hierbij Youngster, Daniel79, Margreet, Death_Squad en Naz bedanken voor de visite, was super!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 07:05

Dank jullie wel! Ik geniet ook echt met volle teugen van deze hunk Tong uitsteken. Zie ook mijn andere topic op kraamstal (Ik ben helemaal helemaal hotel-de-botel...)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT en 39 bezoekers