Wat moet ik doen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 14:01

Ik heb samen met mijn nicht 4 verzorgpaarden.
Maar heb een probleem, mijn nicht heeft de laaste tijd echt uitvluchen waardoor we niet kunne gaan. Ze heeft gewoon geen zin denk ik.
En alleen kan ik niet gaan Verdrietig
En vind het echt stom dat we nu maar soms 1 keer om de 2 weken ofzo gaan terwijl ik wel bijna iedre dag wil gaan.
Ik heb schrik dat ik seves hier door mijn verzorgpaarden kwijt raak en dat wil ik niet!!!!!
IK weet niemand anders hier in de buurt waarmee ik naar ze toe kan gaan.
En denk dat ze ook kwaad op me zal zijn als ik iemand anders meeneem naar de paarden
IK weet echt niet wat ik moet doen he
en wil mijn verzorgpaarden niet kwijt Verdrietig

soofje

Berichten: 99
Geregistreerd: 18-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:04

vraag eens of ze het nog wel leuk vind? anders kun je uitleggen dat je misschien iemand anders wilt vragen zodat je je verzorgpaarden niet kwijt raakt, en dat als zij niet kan dat je dan met die ander gaat.
anders zet je een advertentie ofzo?
waarom mag je niet alleen naar je verzorgpaarden?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 14:14

mijn ma heeft juist gevraagt of zo nog wel graag ging en toen zij ze dat ze gewoon veel moest doen voor school enz maar dat is echt niet waar!!!
En als ik zeg dat ik iemand anders zoek gaat ze heel kwaad zijn, maar ga het toch proberen en dat zeg ik gewoon dat ik iemand zoek voor de keren dat zij niet kan en als ze kan mag ze mee komen enz.
Ik kan niet alleen gaan omdat we altijd in het bos rijden er is nergens een bak ofzo en alleen het bos in gaat niet omdat die paarden niet alleen kunne

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:41

Ik denk dat dat idd het beste is, gewoon praten. Veel suc6 ermee!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:56

Ja gewoon het proberen het met haar over te hebben dat zou opzich wel moeten kunnen toch Lachen
Succes der mee en ik hoop dat je er (samen met haar) een oplossign op vind laat je het weten Lachen

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:47

Ik zou ook gewoon met haar praten en desnoods op zoek gaan naar iemand anders waarmee je de paarden kunt verzorgen. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Veel succes er mee!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 10:26

Vraag zelf eens aan je nicht wat het probleem is. Als het alleen zo is dat zij te weinig tijd hebt, dan zoek je gewoon iemand die op andere dagen met je mee kan. Jij hoeft er niet de dupe van te worden dat je nicht niet kan gaan.