Nog meer mensen gefrustreerd ivm Vogelpest?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Nog meer mensen gefrustreerd ivm Vogelpest?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 18:13

IK DUS WEL!

t zit ook nooit mee! Boos!

toen ik mn 1e paardje kreeg moest ik 3 maanden wachten voor ze vervoerd mocht worden, en als je net je 1e eigen paard hebt, maar er 3 maanden op moet wachten ivm varkenspest, duurt het echt heel lang!

toen ik haar had en de wedstrijden goed gingen, werd ze kreupel, daarna nog ff wedstrijden mee gereden en over gegaan op groter paard

daar lekker mee begonnen met rijden, toen kwam er MKZ, toen daarna heeft hij een heel zomerseizoen steeds gekreupeld en kwam er van wedstrijd rijden ook nix, het winterseizoen is altijd een ramp ivm vreemde binnebakken

nu gaat het eindelijk weer een beetje beter en verheugde ik me op t nieuwe wedstrijd seizoen, is er de Vogelpest en ja hoor, mn komende 2 wedstrijden(waaran 1tje met 2 proeven) zijn afgelast Boos!

hoe ga ik dan ooit mn wp halen voor het Z?! was van plan heel de M2 uit te rijden tot de 20 wp, maar als het zo doorgaat kan mn paardje tegen die tijd met pensioen!!

nog meer mensen hier last van?!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 12:31

tsja sonja je kan me dan egoistisch vinden, maar heb je mij horen zeggen dat ik het niet erg vind voor de mensen waarvan hun bedrijven worden geruimd?! hier zit op nog geen 500 meter afstand een kippenboer, als daar vogelpest komt betekend het dat bij ons en de buren alle pauwen fazanten kippen zwanen ganzen enz ook worden geruimd(buren hebben heel veel siervogels enz) dus daar zit ik ook niet echt op te wachten

maar bekijk het ff van mijn kant, ik heb altijd hard getraind om wat te bereiken, de varkenspest&MKZ hebben al behoorlijk tegengezeten net als 2x een seizoen niet kunnen starten ivm kreupelheid, en zelf tussen door 2x flink ongeluk gehad, als je dan eindelijk weer aan het rijden bent en traint voor wedstrijden in de hoop eind van dit jaar eindelijk Z1 te zijn, snap je dan dat ik er behoorlijk van baal dat er nu dus weer geen wedstrijden zijn ivm vogelpest?!

ja dan kan ik wel thuis verder blijven trainen maar mn paard wordt er ook niet jonger op, en ik ook niet en ik heb nogsteeds de hoop ooit iets te bereiken(Rabobank rubrieken zou ik meedoen)en dan mag ik wel opschieten want dat is maar tot je 24e

dus dan ben ik maar egoistisch, maar ik baal dat ik geen wedstrijden kan rijden, want hoe erg ik t ook vind, vooral voor de beesten zelf die geruimd worden, ik wil graag op wedstrijd!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 12:42

zeg niet dat je dat letterlijk hebt gezegd maar je berichtje komt zo over van ach ja jammer dan dat je geen wedstrijden hebt maar dat is niet erg, t is voor andere mensen veel erger

en tuurlijk is het voor hun erg, maar ik ben geen kippenboer, en voor mij is het behoorlijk vervelend dat ik weer geen wedstrijden kan rijden!

want na varkenspest & mkz, 2 seizoenen kreupelheid en zelf niet kunnen rijden ivm 2x ongeluk gehad, dan vind ik dat het ook weleens mee mag zitten want op deze manier vraag ik me weleens af waarvoor ik ook alweer aan het trainen ben!

maar het is dus niet zo dat ik het voor al die beesten&bedrijven die geruimd moeten worden niet erg vind!! want ik vind nix zo akelig als beesten die afgemaakt moeten worden, en als iemand van die beesten leefde snap ik dat voor diegene zn wereld instort en ik opzich niet mag klage, maar toch baal ik er van!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 23:39

ja en juist door deze stomme dingen(nee waarom zou je een vrachtwagen die gebruikt is bij ruimingen eerst ontsmetten voor je naar een ander compartiment gaat.....) baal ik er nog erger van dat WIJ met onze paarden ineens nix meer mogen!

t gebied is hier uitgebreid, ik val er nogsteeds net buiten, mag in gebied D overal heen waar ik wil, maar dan moet er wel iets zijn om naartoe te gaan! want laten nou al mn wedstrijden die ik heb ingeschreven in gebied E en F (iig omgeving eindhoven) zijn....

en in bergeijk ook, verdacht bedrijf, mooie rood-witte lintjes eromheen, alles afgezet, ernaast zit een vakantie boerderij, met, ja hoor juist, mensen uit limburg(waar vogelpest is) en op het erf lopen kippen&pauwen enzo....nee hoezo een kans op verdere verspreiding van de ziekte?!

en dan ondertussen wel paarden-evenementen gaan verbieden! dat ze eerst de rest maar eens goed gaan controleren!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy, Yentaah en 166 bezoekers