Reacties van mensen als je meer dan 1 paard hebt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Reacties van mensen als je meer dan 1 paard hebt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 08:08

Zelf heb ik 2 paarden waar ik actief mee bezig ben, zowel dressuur als springen. Toen ik m'n 2e paardje kocht, Kalisto, kreeg ik gelijk de opmerkingen over me heen van: Dan gaat die ander zeker weg? Alsof het standaard is dat als je een ander paard koopt je huidige paard moet vertrekken . Men geeft dan aan dat je het vast niet red om allebei te rijden op 1 dag. Yeah, sure. Heb tot 4 paarden per dag gereden Haha!.
Zelfs toen ik eindelijk m'n eerste eigen paardje had kwamen er al opmerkingen van mensen: "Dan ga je zeker nu zelf een verzorger zoeken? Anders wordt het wel heel erg veel hoor in de week. Is wel lekker hoor 1 of 2 dagen in de week een ander erop laten rijden."
Ben ik nu de enige die dit soort opmerkingen krijgt of zijn er meer mensen die dit soort opmerkingen krijgen? Overigens heb ik hier een aantal opmerkingen niet geplaatst die ik te horen kreeg, aangezien die net even iets te ver gaan.


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 09:01

Hahaha, wat een figuren joh!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 09:26

Werktijden aanpassen is inderdaad ook een goede optie. Zelf werk ik nog iets vroeger zelfs, van 06:00 tot 14:30. Voordeel is dat ik op m'n gemak nog alles kan doen. Zelf kan ik ook niet zonder paarden. Voor mij is een dag zonder paarden, een dag niet geleefd. En wat betreft die opmerkingen van niet-paardenmensen. Kreeg op m'n werk ook de nodige opmerkingen: Heb je salarisverhoging gehad? Had je geld teveel? Dan heb ik echt zoiets van, zout toch op! Zeur toch ook niet over jullie mega-asociale-veels te lange-veels te dure-veels te luxe cruise of vakantie? Ik heb er elke dag plezier van, jullie niet :p
Wat dat betreft ben ik dan altijd blij met m'n ouders die me steunen door dik en dun Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 10:21

ieris schreef:
Ik krijg ook wel is opmerkingen van jij moet wel een hele dikke sok onder je bed hebben liggen,anders kun je dat tog niet allemaal betalen. Haha!

Haha, die opmerking kreeg ik van degene die mij hielp bij de koop van Kalisto Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 12:33

Inderdaad, rijk ben je zeker met een paard Haha! Met m'n paardjes heb ik een band die onbetaalbaar is. Zeker met Bresco. Hij vetrouwt mij door en door en waar ik ga, gaat hij. Als hij bijv. samen met mij losloopt en hij vindt iets eng, dan zal hij mij volgen ondanks dat hij het eng vindt. Hij weet dat hij me kan vertrouwen. Zoiets is gewoonweg niet in geld uit te drukken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GrapeshotBot, lanouska, Mark0919, Pallatin, pluklief, Sting en 51 bezoekers