vannacht voor het eerst weer in de wei!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

vannacht voor het eerst weer in de wei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 22:20

Mijn Tinker mag vannacht voor het eerst buiten blijven....HOERA!!!! Geen stal uitmesten morgen! Meestal gaat ze zo rond half negen op stal om er de volgende dag rond een uur of 9 weer uit te komen, maar het is zo'n zwoele avond dat we besloten hebben dat zij en haar vriendje lekker in de wei mogen blijven.

Wat zullen ze balen als ze aan het eind van de week weer gewoon op stal moeten en als het gaat regenen moeten ze ook weer op het betonnen pad. Ik hoop dat het gewoon tot november dit weer blijft, maarja om het gras te laten groeien moet het nog wel een weekje flink regenen volgens de boer.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:07

zo tof voor je paard. zal hem waarschijnlijk lekker deugd gedaan hebben, zo een nachtje van stal. en dan nog beter dat hij niet alleen in de wei hoeft. echt toppie voor je paard. op het eind van de week krijg je hem gewoon de wei niet meer uit Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:45

Hé lekker voor ze hè? Gam staat sinds gister ook weer op de wei..... lekker pierewaaien en nietsnutten.... Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 10:32

Die van mij staan gewoon het hele jaar door in de wei, mijn bikkeltjes Haha!
De oudste van mij heeft daarbij een inloopstal, maar die staat met slecht weer toch het liefste buiten!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:41

Die van mij staat alweer een tijdje buiten, maar het is inderdaad heerlijk voor ze.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 22:42

Ik zou echt willen dat die van mij al eerder gewoon in de wei kon, maar het kan echt niet want ze lopen alles stuk. Vandaag was zo schattig want toen ik kwam lagen ze allebei voor pampus in de wei, languit te genieten in het zonnetje Lovers .

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:21

jaa mijne mag vandaag ook lekker
word vandaag lekker verwend, ze staat altijd alleen.....
en nu lekker met z'n 4en buiten Lachen
zal morgen wel een vrolijk paard hebben Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 12:09

De mijne staat altijd buiten, met een stalletje waar ze in en uit kan. Als het regent gaat ze zelf wel binnen staan en anders... word ze nat!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 15:15

Heerlijk hoor, dat ze nu even lekker buiten mag staan! In de eerste plaats voor Vashti, maar geen stal uitmesten is inderdaad voor jou ook wel lekker Knipoog Nou ik heb ze deze week ook lekker buiten staan hoor, lijkt me toch het lekkerste voor een paard, maar ja....het kan helaas niet altijd want dan gaat de hele wei eraan!