Flinke trap gehad van Wodan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Flinke trap gehad van Wodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 19:11

Vanmiddag uit mijn werk lekker naar wodan. Hem eerst even lekker laten rennen in de bak en daarna rustig tot adem laten komen. Doordat het zulk lekker weer was en het voor wodan tijd werd om hem van al dat zand op zijn rug te ontdoen, heb ik hem lekker onder de tuinslang gehad.

Hij vond het echt helemaal toppie Haha! . Daarna hem met zweet mes gedeelte lijk droog gemaakt om de laatste stukjes met de handdoek te doen. Ik mag van wodan altijd overal aan zitten zolang ik het maar aankondig of hij het voelt(dit beide was het geval) ik was bezig de laatste natte plekjes droog te maken aan de onderkant zijn buik achter aan en pats daar had ik een flinke harde trap op mijn bovenbeen te pakken.

Wodan zelf was er ook erg van geschrokken. Hij vond eigenlijk niet meer rustig. De hele tijd luid adem halen(soort van snurken met zijn neus gaten) en hij stond te trillen op zijn benen. Wat er gebeurd is waarom hij zo heftig reageerde is mij een raadsel Verward .
Zelf denk ik dat hij daar een trap heeft gehad op het land van andere paarden. Hij reageerde er zo gevoelig(en trappen met achterbeen naar zijn buik) op toen ik daarna nog eens rustig met mijn hand vanaf zijn rug naar de overkant van zijn buik ging.
Morgen ga ik kijken of ik kan zien of hij daar een plekje heeft zitten of dat er wat anders is.
Ik heb morgen zeker een zeer stijf bovenbeen.Gelukkig heb ik een goedje voor spierpijn wat ik erop smeer.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:20

wow, volgens mij doet dat heel erg zeer, zo'n hoef op je bovenbeen...
Nu zie je zeker een hele afdruk van die hoef?
Dat had een vriendin van me, dat paard had hoefijzers. Dat paard had zo hard getrapt (zei ze) dat de vorm van de hoefeizer meer paars/rood was, en de hoef blauw... De vorm van de hoefijzer was ook helemaal opgezwollen, heel eng...

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 19:25

nee ik heb er geen hoef in staan wel is het ong 20 cm groot wat behoorlijk hard en dik is en 5 cm breed. Ik hoop dat ik morgenochtend nog een beetje normaal kan lopen. In het begin zal het wel even de tanden op elkaar zetten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:31

Zo, dat zal wel hard aangekomen zijn! Arme jij, je zal morgen idd wel stijf zijn...

Koetjespaard

Berichten: 108
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:42

Hey,

Je bent niet de enige, ik heb zondag ook een harde knal gehad. Was van een paard dat nog nooit getrapt had. Dit komt omdat we langs een ander paard moesten en die twee gaan absoluut niet samen. Het was wel gericht maar dus niet met mij in zijn hoofd, hij was er zelf ook wel van geschokken geloof ik. Het klonk volgens mij heel pijnlijk, want iedereen was gelijk bezorgt. Gelukkig valt het mee met de pijn, het is alleen wel heel blauw/paars idd. Maja, hoort er allemaal bij he. Sterkte met je been.

Groetjes Koetjespaard

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:57

AUW!!!!!!!!!! Ik kan d'r wel iets bij voorstellen.
En over hoefafdruk gesproken, ik heb d'r meer dan een jaar eentje op m'n rug gehad na een zwaar ongeluk. Het paard was toen boven op mijn rug gaan staan toen ik er afgevallen was en heb dus echt meer dan een jaar met een rand in m'n rug gelopen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:04

Auuwie-...Dat is niet lekker nee...Had er laastst 1tje van Asterix te pakken... Dat deed al zeer.laat staan die v wodan...

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:03

Jeetje, dat is ook raar!!
Nou, sterkte met je been!! En zeg maar tegen Wodan dat ie dat niet meer mag doen Knipoog

PS, obelix: Leuke Avater!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 07:39

Jeetje, daar zal je vandaag idd wel last van hebben..
Beterschap.

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:08

Goh wat vreemd zeg... tis wel het gevoeligste plekje geloof ik de onderbuik, maar om nou te gaan trappen? Misschien had ie idd een trap gehad ofzo...
En kan je nog lopen? Haha! Tong uitsteken

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:27

Auw auw auw! Veel sterkte met je been.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 17:19

Het viel me alles mee hoe ik vanmorgen uit mijn bed vandaan kwam.Wel goed in gesmeerd met srl gelei zodat de spieren weer soepeler worden.Als ik lang blijf zitten doet het best veel pijn. Met lopen gaat het een stuk beter en fietsen gaat ook goed. En wodan kwam gelukkig vanmiddag gewoon aangerend vanuit het land.
Nog twee dagen en dan zal het wel helemaal weg zijn.
Vanavond met rohan een rondje bos. Ik zal alleen nu vanaf de andere kant moeten opstappen . Knipoog

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:20

Evy schreef:


PS, obelix: Leuke Avater!!


Tnx!! Haha! Haha!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:31

Gelukkig gaat het wel goed met je. Een vriendin van mij kreeg zo'n plotselinge trap tegen haar onderbeen, met als gevolg een versplinterd scheenbeen. Ze is nu al bijna een jaar bezig te herstellen en moet binnenkort weer naar het ziekenhuis voor behandeling. Het geneest heel langzaam, je kan dan nog beter een been breken dan dat het verspintert. Het beste is natuurlijk helemaal geen trap Knipoog

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:23

Aiiii pijnlijk, tipje: goed en regelmatig insmeren met arnica en daar een koud/nat compres op leggen als het even kan.

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:36

en? ben je nu nog blauwer en stijver dan gister???


Arme meid, kon gister niet eens van het paard komen om een ijsje te halen Haha! }>