Pittig lesje gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Pittig lesje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 12:28

He hallooowww,
Ik ben Patricia ik ben de nieuwe bijrijder van Kasmier van Mayo.. en daar ben ik heeeeeeeeel Haha! Pling Lachen Party!! Vingers aflikken blij mee!! Hihi!
Gisteren heb ik van Merilyn een privelesje gehad... dit keer in de buitenbak.. mijn grootste angst!!
Ik associeer de buitenbak.. met ervandoor gaan, en bang worden! Verdrietig ...
Maar gisteren heb ik alweer een stuk meer zelfvertrouwen gekregen. Kasmier zat helemaal vast, en ik moest hem dus even goed losrijden.. pff dat was hard werken. Merilyn heeft me natuurlijk goed proberen te helpen, maar ik moest op zoooo veel dingen letten.
Kriebels van toch in de buitenbak rijden, een stijve Kas, die eigenlijk liever niet nagevelijk wil lopen.. enzooovoorts..
Maar ondanks alles was ik na afloop toch heel blij dat me angst voor de buitenbak een beetje gezakt was. Haha!
Ben ik alweer heeeeeel blij hahahah!!!
Verder ben ik heeeeeel blij met mijn nieuwe maatjes, Kasmier, Mayo, en Merilyn!!! Vind het super leuk elke keer weer!.. En ik hoop dat jullie ook blij worden van weer een nieuw blij lid... hihihihi Haha! Pling *LOL* !!!
Tot gauw maar weer .. Dikke kus Pat (Littleghoul)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:28

wat heb ik toch een super zus he Haha!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 11:54

Ahh jij bent het zusje van merilyn.. hihi ik moest even kijken hoor.. Haha! Gisteren ook weer les gehad.. pff Kas zat weer helemaal vast.. Meer is er ff opgegaan en heeft echt met hem gevochten..Verward maar goed.. we gaan hem nu wat strenger aanpakken dus hopen dat het snel beter gaat... Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:09

Nieuwe mensen zijn altijd welkom! Veel plezier op Bokt en met je nieuwe bijrijdpaard.

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 12:10

Dank je Linda!! En zal wel lukken!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:00

Littleghoul schreef:
Ahh jij bent het zusje van merilyn.. hihi ik moest even kijken hoor.. Haha! Gisteren ook weer les gehad.. pff Kas zat weer helemaal vast.. Meer is er ff opgegaan en heeft echt met hem gevochten..Verward maar goed.. we gaan hem nu wat strenger aanpakken dus hopen dat het snel beter gaat... Lachen


haha idd meertje is mijn zus haha
en het zal vast wel lukken met kas het is iig echt een gaaf dier