Heerlijk genieten op de heide.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Heerlijk genieten op de heide.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 18:58

Vandaag was het zulk mooi weer dat ik echt MOESt rijden, gelukkig was ik vanmiddag vrij dus dat viel te regelen.
Nadat Annabel en ik een halfuurtje in de buitenbak hadden rondgehobbelt begon het bos toch wel erg te trekken voor ons alle bei. Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben in m'n eentje (ok met Annabel) het bos ingegaan!
Op de heide een lekker handgalopje uitgeprobeerd en dit ging super!
Ik weet niet wie van ons nou meer genoot zij of ik!
Het was echt super!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:21

heej wat grappig....ben wel menselijke naamgenootjes tegengekomen maar nog nooit een dierlijk naamgenootje....Annabel.....wouwsies, en nog een paardje ook. Kan weer niet beter!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:22

Wat gaaf voor je zeg. Toch ander gevoel he, met 'eigen' paard, dan met bijrijdpaard.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:56

Waahhhh! Gaaf zeg! Ik heb net het gevoel zelf ook ontdekt Haha!

Wel knap hoor dat je de stoute schoenen hebt aan durven trekken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:21

Ik zie het zo voor me, ken die hei inmiddels op m'n duimpje... *jaloers*

Gaaf Susan, leuk dat het zo goed ging! Nu ga je vast wel vaker in je uppie naar buiten? Is altijd even spannend met een nieuw paard, ik vond het zelfs spannend toen ik met Ret voor het eerst op die hei kwam, je weet nooit hoe zo'n paard reageert. Maar het is zooooo mooi daar... Cool

Lau zei trouwens dat ze een stuk hei hebben afgezet, dat is een broedgebied. Maar er blijft vast nog genoeg hei over, onze berg is groot genoeg!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 20:29

Karin schreef:
Ik zie het zo voor me, ken die hei inmiddels op m'n duimpje... *jaloers*
Lau zei trouwens dat ze een stuk hei hebben afgezet, dat is een broedgebied. Maar er blijft vast nog genoeg hei over, onze berg is groot genoeg!


Ik ben geen stukken tegengekomen waar het afgezet was, maar ik kan je ook niet vertellen waar ik wel geweest ben. Alles lijkt zo op elkaar en wat was ik blij toen ik de camping tegen kwam, omdat ik toen weer wist hoe ik naar huis moest!
Al met al ben ik ongeveer een uurtje weggeweest en heeft Annabel echt geen stap verkeerd gezet Lovers
Dat word dus vaker genieten op de holterpukkel!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:39

Echt gaaf. Helaas hebben wij geen bos en hei in de buurt en heb ik ook geen trailer. Geniet maar lekker! Lijkt me echt heerlijk, zeker met dit mooie weer!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:42

Ik ga morgen maar een uitgebreid bosritje maken. Lekker genieten van het mooie weer en het bos nu het nog kan. Woensdag komen de kijkers voor de 2e keer kijken. Wie weet is Grappa binnenkort verkocht. Dan moet ik lang wachten voordat ik weer ergens op zit. De kleine opdonder is niet 1,2,3 zadelmak.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:41

Cool! echt leuk dat jullie t samen zo leuk hebben Lachen

Met Bla weet je nooit wie van de twee er meer geniet: de ruiter of het paard! ik zie het zo voor me!

Nog heel veel leuke buitenritjes met haar toegewenst! maar dat zal vast wel goed komen! en leuk dat het de eerste keer zo goed ging!!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:54

Gaaf da het zo goed gaat Susan!
Ik denk dat ik na mijn weekje Almelo ook maar een dagje langer blijf om nog op die Holterpukkel te klimmen Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 09:47

Naz schreef:
Ik denk dat ik na mijn weekje Almelo ook maar een dagje langer blijf om nog op die Holterpukkel te klimmen Haha!

Als je graag nog een keer op Annabel wilt dan hoor ik het wel he?
Dan ga ik wel mee op de fiets Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:58

Hee, wat leuk dat je naar buiten bent geweest!
Gaaf dat het zo goed ging.
Annabel lijkt me een heel fijn paardje, jullie gaan het vast leuk krijgen samen! Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:06

Yow!!! Haha! Wat ontzettend gaaf zeg, zo'n eerste keer naar buiten!! Party!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je moet hebben gevoeld!