Friezendag bij de zaanse ruiters,...BOKTMEETING?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 10:51

Ik ga zondag naar de friezendag bij de zaanse ruiters in (als ik het goed heb) wormerveer.

Wie o wie gaat daar ook naartoe? Misschien kunnen we een kleine meeting houden!

Toi toi

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 11:03

Ik dus, ik ben er vanaf ongeveer twaalf uur zondag en geef om 13.15 uur een demo.
Je herkent me wel (eenmaal te paard tenminste) blauw kostuum en 'witte Fries' oftewel Lipi onder m'n kont...

Tot zondag!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 12:18

Hoi Marja,
Even off-topic sorry, maar zie dat je een Lipizaner hebt. Ik vertrek morgen naar Lipica, krijg ik een week les op Lipizaners, heb er onwijs veel zin in.
Groetjes Yvonne

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 13:24

Wat is dit voor jaloersmakerij Verward Verward , en niet eens via pb maar heel bokt kan het lezen...

Als ik later rijk ben (vroeger zei ik groot, groter -lees breder- hoeft niet dus dan maar zo Haha! ) wil ik daar ook nog weleens heen.
Lekker een weekje les van Oberreiters die in streng duits allerlei aanwijzingen geven om je hogeschoolsprongen te vervolmaken. Nou ja, ik droom nog wel even verder en wens je heel heel veel plezier en een fijne tijd daar.

Als je maar 1 ding beloofd: fototoestel mee en alles op bokt zetten!

En nu weer on-topic Schijnheilig want het lijkt me leuk zondag nog een paar bokkers te zien!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 13:31

Zal idd foto's maken en hier op bokt plaatsen! Verder zal ik je nu niet jaloers meer maken. Veel plezier zondag, en als ik thuis was geweest was ik zeker komen kijken, want Friezen en andere barokke paarden vind ik errug mooi om naar te kijken, dus nogmaals veel plezier!!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 17:44

Hey marja,heb je gezien... Kwijl was die lippi van jou?
Kwijl Lovers ik was meteen verliefd op hem...Ik had je al een tijdje aan zittu kijku maar ik durfdu niet naar je toe Schijnheilig was wel leuk hoor Haha! en mooi Lachen
Dat jouw paard Spaanse Pas kan enzo Haha! echt stoer Pling

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 20:17

OH, dummie, ik bijt niet hoor. Al was ik wel een klein beetje sjacho omdat niet alles naar wens ging.

Blij dat je hem leuk vond, kur verliep niet helemaal vlekkeloos, maar in ieder geval was het droog en hadden we wat publiek.

Die Fries waar Herman Wientjes op reed is ook gaaf he?

M'n broer heeft trouwens alles op video gezet, dus ik hoop dat ik wat op bokt kan zetten. Tijdens het losrijden was het net een brok dynamiet, maar gelukkig is hij niet ontploft en bleef het bij wat onbedoelde piaffe en passage en een hoop gebrom.

Nou ja, volgende keer beter, dan wel wat zeggen hoor, want ik weet nu niet wie jij bent...

Ik geloof dat we de 17e weer optreden.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 22:52

Hey,
ik heb je wel een paar keer recht in je gezicht aangekeken,...ik was dat meisje met dat korte rodebruine haar met een spijkerbroek paars shirt en een om me middel geknoopte spijkerjack.
Een fries van jullie ging tijdens de kur eventjes de bak uit hea? hahaha!
Jammer dat jij niet zoveel mocht rijden,dat je af en toe stil stond in die hoek...maar die spaanse passen waren echt wel Kwijl Kwijl je paard trouwens ook Lovers