Vroege vogel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Vroege vogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:53

Vandaag kon ik voor het eerst sinds 3 weken eens lekker uitslapen. wat denk je???Lig ik om 9 uur met grote ogen naar het plafond te staren Frusty
Ik was klaar en klaar wakker, door de gordijnen scheen de zon dus ben ik er maar uit gegaan.
Lekker op mijn gemakkie ontbijten enz en daarn maar naar Mabel even lekker rijden.
Ze stond net in de wei dus ze was niet erg blij om me te zien Tong uitsteken maar ze liep braaf mee. Rustig in het zonnetje opgezadeld en op naar de bak.
Ze was erg lastig en behoorlijk stuurloos. Pas na 3 kwartier gaf ze zich over Scheve mond en toen kon ik alles met haar en heb ik heerlijk gereden Tong uitsteken
Na het afzadelen heb ik haar maar weer snel in de wei gezet.

Daarna naar huis even wat eten en naar Monfoort gegaan. Dat heb ik Tamara (metellica gemeet) ook daar stonden de paarden heerlijk buiten.
Ze heeft Sandro gereden en daarna gingen we allemaal op huis aan.

Het was een drukke dag ik ga nu eerst op mijn kont op de bank een dvdtje kijken met mijn boyfriend lekker even bijkomen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty



Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 10:24

Ik moet ook 10 minuten fietsen hoor Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, Crista, Frieke84, marinst, pillow, vilo en 119 bezoekers