killian loopt al beter!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 00:48

ik heb vandaag in het bos gerreden en hij liep niet kreupel, hij moet tot zijn hoefstand geccorigeerd is(ongeveer 3 a 4 keer bekappen) op speciaal beslag en daarna niet meer!!! maar ik ben blij!!! hij gaat al beter!!!
groetjes monique.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 01:04

Fijn dat het weer een beetje beter gaat! Succes verder! Party!! Party!! Party!!

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 09:06

gelukkig gaat het al weer wat beter.
staat kylian al op speciaal beslag?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 09:11

wat goed zeg hopen dat et steeds een stapje beter gaat dan maar he succces goed man!! Schijnheilig

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 10:21

natuurlijk is het fijn als hij er weer beter van word, maar weet wel dat als je hem nu niet terug zou brengen je dan later geen aanspraak meer kunt maken om hem terug te brengen als hij onverhoopt toch weer last krijgt van dit probleem.als je nu besluit om hem te houden ben je dus straks zelf verantwoordelijk voor de problemen met zijn benen. ik hoop dat het gewoon goed gaat, maar ik vind toch dat je moet oppassen. een paard met speciaal beslag kost veel meer als een gewoon paard.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 10:52

Gelukkig loopt ie niet meer kreupel!!!! Maar ik ben het eigenlijk wel met Lonneke eens. Nu kun je nog aanspraak maken en misschien later niet meer. En als ie dan toch weer problemen krijgt zou dat toch wel erg vervelend zijn.

Ik snap dat je Killian niet weg wil doen, maar misschien is dat wel beter.

Heel veel succes! Ik vind het echt vervelend dat het zo loopt met Killian en ik vind het natuurlijk ook zielig voor Killian.