Er komt een nieuw vriendinnetje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 07:33

Tijdens mijn vorige verslag was ik zo enthousiast over het veulen Fedde, dat ik helemaal vergat dat de eigenaar binnenkort een nieuw veulen koopt:
de merrie Ferdau.
Ik vind het best een mooie naam. Heb ook meteen gevraagd hoe je het schreef enzo. Heel apart.
Ik weet nog helemaal niets over haar, behalve dat hij er een ster-merrie van wil maken *LOL* .
Nou dan heeft-ie een goeie aan mij, ik wil van alles een ster-merrie maken, behalve de hengsten want die zijn geen merries hahaha. Ster-hengsten.
Jammer genoeg duurt het nog even voor Ferdau er is, maar ik vind het allemaal reuze interessant.
Zolang Fedde nog ziek is mag hij niet met de andere veulens spelen, i.v.m. kans op besmetting.
Zijn moeder ziet er trouwens goed uit en hoest niet, das wel een opluchting.
De eigenaar is nog bezig met zoeken naar nóg een extra fries veulen... de kudde wordt wel groot zo!
Ik zal maar vast conditie gaan opbouwen *LOL* .
Doei! Dorine.


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 14:22

Fedde (het veulen van verzorgfries Sanne) heeft een soort zware longontsteking wat ook nog besmettelijk kan zijn.
Hij staat nu met mammie als enige aan huis, de rest in de gehuurde wei aan de andere kant van het dorp (fellpony's, drie merries en een veulen).
Als Fedde beter is kan de fellpony met veulen erbij, kan hij een beetje met een leeftijdgenootje spelen enzo, hij moet ook nog wat groei-achterstand inhalen, duurt nog even.
Maar in ieder geval ziet mamma Sanne er goed uit vond mijn man, die een leek is met paarden maar toch... *LOL* Ik zei nog, maak maar foto's binnenkort!
Wanneer Ferdau het nieuwe merrieveulen komt weet ik niet, maar het duurt niet lang meer. Ik zal haar samen met alle anderen verzorgen ja. Leuk!
Nog even en het hele weiland ziet zwart van de friezen en fellpony's Party!! Party!! !
Fedde is gelukkig wel aan de betere hand hoorde ik, dus dat is goed nieuws.
Doei! Dorine.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers