weer opzoek naar een paardje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

weer opzoek naar een paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 20:33

Binnenkort ga ik bij 2 hengsten kijken. Een palomino welsh K, van 1.54 hoog, 3 jaar oud.
En een kwpn'er 1.63 hoog en ook 3 jaar. Beide echt super mooi paardjes.

(voor degenen nog niet op de hoogte waren, ik verkoop mijn kwpn merrie weer omdat de combi niet zo klikte als ik had gehoopt/gedacht)

Nu maar zien hoe ze in t echt zijn... Kwijl
Ik hou jullie op de hoogte!


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 21:21

Ik vind ze beide zo op t eerste gezicht toppie! Maar die KWPN er lijkt mij het leukst, zo van de foto gezien dan, maar ja die welsh K kan wel een veel beter karakter hebben en dat gaat voor natuurlijk, maar ja daarom ga ik ze ook maar even in het echt bekijken, heb dr echt zin in Haha!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 20:53

Ze zijn beide nog onbeleerd dus dat zou ik dan zelf (met hulp van mijn instrukteur) gaan doen. Ik ga denk ik a.s vrijdag kijken, moet alleen nog even bellen of het die mensen allemaal past want dan maken wij er meteen een dagje uit van en gaan we bij beide kijken.
En die mensen met die kwpn hengst hebben nog een bonte hengst 4 jaar en die is al wel licht ingereden die ga ik daar ook nog even bekijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GoogleAdsense, Lalladidoo, laura22, Lugea, savieralover, xdesix en 40 bezoekers