Vandaag lekker in de bossen gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Vandaag lekker in de bossen gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 18:05

Ik had vanmorgen met mn paardrijmaatje afgesproken om weer eens lekker de bossen onveilig te maken met onze haffies!! Na poetsen en opzadelen zijn we opweggegaan. Eerst een stukje over de weg en na een half uurtje waren we in de bossen.
Het zonnetje scheen en het was nog redelijk rustig... Oh wat hadden we het toch goed! Niks is lekkerder dan op zaterdagochtend rustig door de bossen draven..
We kwamen trouwens nog een minder sociaal manneke op een pony tegen. We hadden hem al eens vaker gezien toen kwam hij achter ons aan gegaloppeert. Toen wij hem vriendelijk vroegen om te gaan stappen, zei hij heel verontwaardigd: "neem dan een brave pony mee!!" Onze ponys zijn braaf maar het is toch niet meer dan normaal dat je als je andere ponys tegenkomt dat je even gaat stappen??
Alles bij elkaar was het een hele fijne rit..
Zijn er nog meer mensen vandaag op uit getrokken??

Annetteb
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:15

Ja, ik ben er vandaag ook lekker op uit getrokken met Irish. Heen was ze heerlijk rustig; maar toen ik eenmaal ging galloperen in het bos was ze niet meer te houden. Ze scheurde er toch vandoor, had even moeite om haar weer rustig te krijgen; maar uiteindelijk lukt dat altijd.
Ze had er zin in.
Het weer was zeker geweldig. Gaat helemaal de goeie kant op.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:24

femmigje schreef:
We kwamen trouwens nog een minder sociaal manneke op een pony tegen. We hadden hem al eens vaker gezien toen kwam hij achter ons aan gegaloppeert. Toen wij hem vriendelijk vroegen om te gaan stappen, zei hij heel verontwaardigd: "neem dan een brave pony mee!!" Onze ponys zijn braaf maar het is toch niet meer dan normaal dat je als je andere ponys tegenkomt dat je even gaat stappen??

Nou ja zeg!!! En dan is het zeker ook verboden om met een jong en onervaren paard op stap te gaan?? Bovendien blijft een paard meestal toch een kuddedier, hoe mak hij ook is... Op zo'n moment ben ik er echt wel voor om het ruiterbewijs verplicht te stellen, als je het tegen zulke mensen op moet nemen Frusty