gek wordt ik ervan....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

gek wordt ik ervan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 23:25

22 april is mijn tweede merrie uitgeteld en ik moet zeggen, ik heb wel weer zin in een geboorte.. (zolang ik het niet zelf hoef te doen Haha! )
Donja's veulen is 20 februari geboren, 10 dagen te vroeg en nu staat dus Goodwill in de veulenbox. Camera erop, etc.
haar uier speelt wat (ene moment vol, even later weer niet..), ze ziet er momenteel meer uit als een zwaar ondervoede, met wormen besmet paard, komt door haar dikke hangbuik, veulen ligt naar achteren en de platen op haar kont zijn helemaal ingevallen, waardoor ze nu echt zo'n puntdak heeft Haha! Knipoog
banden slap, vulva helemaal lang en opgezet, geen eetlust, oftewel, veulen zit eraan te komen... al ruim een week.... Frusty
Maar OK ik heb een camera, dus er kan me niets gebeuren.... Dacht ik..
Heb ik niet zo'n merrie die gewoon 10 keer per nacht volledig plat ligt te slapen, gewoon languit, 4 benen gestrekt en hoofd/hals ook op de grond.... Waarop ik dus 10x per nacht rechtop in bed zit.. En dit dus ook al voor ruim een week.
Waarom zegt ze niet gewoon wanneer het komt, of roept ze als ze weeen krijgt... Was zoveel makkelijker...
Je zult zien dat ik op een nacht zo moe ben dat ik erdoorheen slaap Frusty Frusty

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 12:22

Haha, soms zou je ze toch

Ik hoop voor je dat het snel komt , want zo is het ook geen doen

Jij hebt overigens nog geluk , ik moest me telkens aankleden , de auto in en naar de stal rijden. Dààr wordt je pas moe van Gaaaap *had ik ook maar een luxe tv naast m'n bed met zicht in de stal*¨ Clown

Maar mijn inspanningen werden wel beloond Haha! 25 DAGEN TE LAAT! *LOL*


Succes! }>

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 21:23

Heel veel sterkte gewenst!
Ik heb ook zo'n merrie , ze kreunt zelfs als ze gaat liggen slapen Verward .
Dus elke keer vol goede moed het bed uit en naar de stal:en steeds loos alarm!
Leuk he ? Paarden !

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 00:46

Ach ja, fantastisch zijn ze, maar af en toe kan ik ze wel .....
Maar zodra het veulen er is is het wel weer goed.
Vandaag ging mijn andere merrie ineens liggen zuchten en kreunen in de wei, echt moeilijk ademhalen, met van die stoten... en ze moet nog 5 weken, maar even later stond ze op en galoppeerde ze weg...
Je zou ze toch....