Jawel ze is van ons

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Jawel ze is van ons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 23:26

De hele dag strak gepland en zowaar het lukte Verward . Om 16.30 uur vertrokken we met de trailer achter onze kont naar friesland. Daar stond namelijk Gwenn te koop. De 3 jarige dochter van Salsa, de NF fokmerrie waar we helemaal gek van zijn.

Om 19.15 uur kwamen we de hooglanden op de boerderij aan. Eindelijk na al die tijd.

Daar op zoek gegaan naar Gwenn. Deze was vlug gevonden. Lachen
Even staan knufelen en we hebben mevrouw mee genomen naar de bak om te kijken hoe ze liep.
Nou, binnen 30 seconden was ik verliefd. *LOL* Precies mama.
In de bak liet ze zich goed zien. Ze was er beter aan toe dan wat ik verwacht had. Dat was mooi meegenomen.
Het grappige is dat Gwenn een jaar lang samen met Gaija, mijn paard op het land heeft gelopen. Zij was Gaija's beschermeling. Ik zag vanavond gelijk gedrag van Gaija terug in haar houding. Daarna waren we volledig verkocht Lovers Lovers

Dus Gwenn op de trailer gezet, betaald, papieren in ontvangst genomen en sinds 22.15 uur staat ze bij ons op stal. En nu maar wachten of ze onze verwachtingen gaat waarmaken. 1 extra puntje heeft ze al. Ze lijkt in haar gedrag naar andere paarden op Gaija, net zo dominant.
Voor de foto's zie de link:
[ITP] Onze nieuwe aanwinst in haar huidige staat

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 08:13

Gefeliciteerd! en succes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 08:47

Wat een ontzettend mooie merrie, lijkt idd precies op haar moeder, allebei van die mooie koppie´s
Dat wordt hard sparen voor marathonwagen en tuig Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:07

Ik net even gauw naar de foto's gekeken. Leuk diertje is het, hoor. Veel plezier met haar!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:53

Wat een mooi diertje! echt héél dominant hoe ze loopt,
echt heel mooi! veel succes!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 10:54

Dit is een schitterend paardje, gefeliciteerd hoor!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 12:46

prachtig paardje, mooie fotos trouwens. mooie gangen. toffe NF. veel succes met je paardje!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 21:02

ik heb de foto's ook maar even bekeken. je bent vast super trots op je nieuwe aanwinst. is een leuk en mooi paardje. veel plezier er mee!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 21:53

Na haar eerste dag bij ons op stal en de drukte kan ik wel zeggen dat er al een stukje buik vanaf is Haha! . Helaas heeft ze ook al laten zien dat ze odner stroomdraad doorkan . Ze liep na 10 minuten met Grappa los te hebben gestaan al op het erf rond te draven Bloos . Grappa vindt ze niet aardig, die heeft ze maar even een hoek ingeschopt Extreme duivel . ZIj is de baas.l Grappa was aardig onder de indruk van dit felle tantetje. Helaas moet ik zeggen dat ik dit gedrag al eerder heb gezien bij mijn KWPN-merrie. Ik weet dus van wie ze het heeft overgenomen.
We zijn nog steeds Lovers met haar.