Fris of..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 10:11

Ja ben ik weer met mijn probleempjes. Zoals jullie allemaal weten ben ik Barbiano sinds 1,5 maand weer flink aan het rijden. Sinds 2 weken is hij bang van alles en schrikt heel snel. Kan het zijn dat hij frisser is omdat hij een goede conditie heeft voortaan of zit hij te klooien. Ik wordt hier zelf nogal zenuwachtig van. Ik was een beetje over mijn angst heen maar nu begint het weer. Hoe moet ik dit oplossen hellup.


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 12:19

Hij is eigenlijk totaal niet bang. Maar zoals je al zegt zodra ik mijn teugels op pak schrikt hij overal van. Van de week wilde hij weer ergens niet langs en draafde dan hard weg. Het lukt me dan ook echt niet om hem er langs te krijgen. Toen ben ik afgestapt en met hem er langs gelopen was er opeens niks meer aan de hand. Ik ben niet bang als ik er op zit maar als er iets gebeurd verstijf ik wel helaas. Maar goed daar dan maar aan werken.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 12:46

Yep Barbiano in een notedop. Maar het afstraffen is nogal moeilijk vindt ik zelf, ik weet niet hoever ik kan gaan. Diep in mijn hart weet ik dat het allemaal geklooi is maar zelfverzekerder wordt ik er niet van. Ik krijg nu in ieder geval 2 x in de week goed les. Zij rijdt Barbiano ook 1 keer in de 2 weken. Dit scheelt al een hoop. Maar het van te voren longeren had zij ook al voorgesteld als ik dacht dat hij wat vrolijk was. Bedankt voor jullie advies. Groetjes Lisette


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Amazonbot, Miiej, PotjeMayo en 10 bezoekers