hulpgezocht in belgie met arabieren:D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Belgiƫ (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:45

Hoihoi,

Ik heb de advertentie geplaatst... duseuhm... sorry voor mijn slechte, onverstaanbare, ok, ook grappige taaltje Lachen! Niet voor bij ons op de fokkerij, maar voor 'kennissen'... Wij hebben nog hun hengst staan gehad, voor hij van hun was, daardoor beetje in contact gekomen, nuja, om de situatie een beetje te verduidelijken...
Ik geloof dat ze ondertussen al een serieuze kandidaat hebben... afwachten of die nu uiteindelijk daar komt werken of niet, maar ik geloof het wel!

Ik laat jullie iets weten als ik meer te horen krijg!

Groetjes, Emxxx



Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Belgiƫ (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:49

Jullie mogen natuurlijk ook altijd eens bij ons op de fokkerij op bezoek komen Lachen. Ik zie net dat jullie totaal niet ver van bij ons zitten! Onze fokkerij is in Sint-Eloois-Winkel (tussen Roeselare en Kortrijk)! Jullie zijn er zeker en vast welkom en ik nodig jullie bij deze al uit voor onze "Arabian Diamond Trophy" op 30 & 31 Augustus... Een nationale C-show op zondag en een D-show op zaterdag! Be There! Knipoog

Groetjes, Emmelyxxx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Amazonbot, c_alsemgeest, carin0903, Ineke2, Lanoca, pillow en 25 bezoekers