Even de cap promoten... wat een ravage

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Even de cap promoten... wat een ravage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 08:01

Gisteren was ik weer een keer groom voor de polopaarden. De eigenaar was op het veld met 2 paarden. 1 paard zat hij zelf op en de ander werd uitgestapt door een meisje. Dat paard sloeg op hol en ze viel eraf.
Resulaat: bloedbad. Het bloed liep over haar gezicht als een waterval naar beneden het zag er niet al te lekker uit en bij haar haargrens zag ej duidelijk de afdruk van een hoefijzer.... Dus ik wil even iedereen zeggen rij NOOIT ZONDER CAP!!!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty



Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 08:15

Het is geplakt en wonder boven wonder heeft ze verder alleen een bloeduitstorting op haar bovenbeen. Het had echt veel erger af kunnen lopen. Ze zei zelf dat ze nooit meer zonder cap zal rijden. Berouw komt altijd NA de daad vandaar dat ik het even onder de aandacht wil brengen zodat iedereen weer even nadenkt waar die zijn cap heeft gelaten en hem hopelijk gaat dragen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 11:00

Het paard kwam er ook ongelukkig vanaf, ze staat in de kliniek met 80 hechtingen! Lips are sealed Dat gaat weken zo niet maanden duren. Arme beestje Verdrietig ik ga zo snel mogelijk op bezoek ze zal wel veel pijn hebben.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 13:12

Ik rij ook met cap ik ben er ook eens afgevallen en toen was ik erg dankbaar dat ik hem op had. de cap was na de val op het asvalt flink bescahdigd maar mijn hoofd was nog heel.
de caps van tegenwoordig vertileren heel goed dus dat is geen excuus vind ik.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers