manege verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

manege verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 23:57

vandaag op de manege reed ik op Pandora had ik al lang niet meer op gereden dus Knipoog
Ik ging haar eerst effe poesten kom ik die stal juist binne en ze bijt al naar mij en toen beet zo ook naar mijn gezicht, had me wel nog een beetje kunne omdraaien zodat ze in de zijkant beet en niet recht in mijn gezich, maar had me wel verschrokken Scheve mond
De les zelf ging heel goed
Pandora kwam soms zelf aan de teugel Haha!
Alleen in de galop deed ze soms nog vervelend en op het laaste toen we per 2 moesten rijden ook een beetje. Maar voor de rest was het echt heel goed

Ik ben ook nog teweten gekomen dat er 7 nieuwe manege pony's komen *LOL*
Echt heel leuk hebben we nog meer paarden allé pony's Knipoog

Sannieke

Berichten: 40
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Dilsen-Stokkem (Limburg, België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 00:12

Jaja Tessake de les ging goed met Pandora!!! Party!! Party!!
Ik had het 2 weken geleden ook gehad dat Pandora zo beet, gelukkig heeft ze mij niet geraakt, maar het scheelde niet veel, stouterikske dat em is!!! Extreme duivel
Ik heb zelf op Denver gereden, hij was een heel stuk rustiger dan de laatste keer dak op hem had gereden. Aan ene kant is dat goed omdat je hem dan niet constant uit de kont van het paard voor je moet halen, maar ik had toch liever dat hij iets meer vooruit was geweest.
Bij het per-2-rijden ging het heel goed tot dat we de kleine S moesten rijden, dat lukte met ons 2 niet echt, Denver en Jago vielen constant stil, en daarna heeft Denver Jago nog willen aanvallen, ze hebben het niet zo op elkaar blijkbaar.
Maar het was een fijne les, gelijk meestal!!!
*LOL* Cool

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 00:15

Sannieke schreef:
Bij het per-2-rijden ging het heel goed tot dat we de kleine S moesten rijden, dat lukte met ons 2 niet echt, Denver en Jago vielen constant stil, en daarna heeft Denver Jago nog willen aanvallen, ze hebben het niet zo op elkaar blijkbaar.

Bij mij en Sabien leukte die S wel best goed Tong uitsteken
En Pandora had die Pony van Sabien ook proberen aan te vallen
Maarja dat is Pandora he Knipoog