Nappie als fotomodel in het blad Boulevard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Nappie als fotomodel in het blad Boulevard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 23:30

Ja ja vandaag was het dan zover. Na aanleiding van het topic over een paard als model gezocht (zie [EA] Gezocht fotomodel paard voor Blvd ) en ik daar op had gereageerd heeft Nappie vandaag voor het eerst als volleerd Modelpaard op een fotosessie zijn diensten bewezen Haha!

Eerst heel goed gepoetst en in gevlochten en toen moesten we even wachten totdat fotomodel en fotograaf zouden arriveren. Als enige eis had ik gesteld dat er wel bananen meegenomen moesten worden dus Katelijne (de zus van Dimmelin) had heel braaf 2 overheerlijke banaantjes meegenomen Vork Uiteraard was Nappie hier heel blij mee Haha!

Na een redelijke omweg was de fotograaf en zijn model aangekomen en konden we van start gaan. Even kennismaken en gelijk waren ze verkocht voor Nap. Het is ook zo'n verschrikkelijke charmeur, weet altijd iedereen om zijn "hoefjes" te wikkelen. Er werd al gelijk wat kussen door meneer in de rondte gestrooid, dus het ijs was gebroken.

Vervolgens zijn we een klein stukje het bos in gelopen voor een goede fotoplek, eerst een goede belichting, fotomodel nog even haar teennagels gelakt Clown en toen in een ieniemienie broekje op het paard (zo kwamen haar benen beter uit tegen zijn buik en zadel, had wel enorm respect met deze kou voor haar!). Het idee was om nieuwe zomerschoenen te fotograveren tegen een achtergrond van een paardenbuik met de voet in de stijgbeugel. Heel artistiek en grappig gevonden. Eigenlijk zie je maar heel weinig van Nappie zijn geweldige figuur Haha! behalve zijn gestroomlijnde buik *LOL* Toch heeft de fotograaf ook heel lief een paar foto's van zijn koppie met protugees hoofdstel gemaakt zodat ik die nog thuisgestuurd krijg. Na 2 uur stilstaan en ongeveer 40 snoepjes verder waren we dan eindelijk klaar. Fotomodel die vroeger nog paard had gereden wilde graag nog even op Nappie stappen en daar ging ze dan in haar hotpants door het bos *LOL*

Van Katelijne heb ik een hele mooie bos rozen gekregen voor mijn medewerking en ik krijg de nieuwe BLVD (Boulevard) thuisgestuurd waarin de reportage staat. (staat ook mijn naam bij en Nappie zijn naam Haha! ) Oja en de foto's krijg ik nagestuurd. Al met al was het een geslaagde actie en we hebben lol gehad, Nappie was alleen niet echt van plan om nog uitgebreid zijn best te doen voor de proef van morgen dus op hoop van zegen ga ik morgen mijn wedstrijd rijden Knipoog

Het was een geslaagde dag Cool Morgen volgen nog wat foto's bij In the picture.


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 22:00

Ha, vandaag heeft Kattelijne me weer opgebelt met de mededeling dat ze ook foto's van Nappie zijn hoofd gaan plaatsen in het blad In eerste instantie zouden ze alleen de buik met schoen foto's plaatsen maar de redactie was zo tevreden over het resultaat en het idee dat ze hebben besloten om 9 foto's te plaatsen i.p.v. 6 Haha!

Mij benieuwen hoe het eruit gaat zien............. Eind Mei ligt de nieuwe Boulevard (BLVD) in de winkel dus bokkers allemaal dit blad dan kopen he! Knipoog


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 22:13

Esme_27 schreef:
Ik heb gezocht naar je foto's op ITP maar kan ze niet vinden.. ben zo benieuwd!!!


Ik heb ze dus nog niet Frusty Prima heeft de hele avond de laptop bezet gehouden, moet ze dus nog opladen in de oude laptop en daarna overzetten op de nieuwe en dan uploaden, ik ga mijn best doen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 22:59

regien schreef:
Cool! Ga echt wel dat blad kopen!! Kan ook niet anders dat ze vallen voor dat koppie!


Hehe en ik verwacht wel een stukje in de Reverence en op de website Haha! Nappie promoot zelfs het Lipizzanerpaard in een modeblad Haha! en niet alleen met zijn gestroomlijnde buikje, maar ook met dat heerlijke bekkie van hem Haha! ( oja naam van het paard en eigenaar komen ook in het blad te staan Cool )

Ben overigens de foto's nu aan het overzetten op de laptop maar ik ben bang dat ze pas morgenavond hier op bokt staan Huilen

He Regine, jij wil vast wel tegen die tijd het artikel scannen he ( )

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 23:24

dimmelim schreef:
Ze heeft trouwens weer een nieuwe opdracht voor Blvd,
kent iemand misschien iemand met zo'n hele grote modelspoorbaan op zolder?


Ehhh, heb er nog 1 helemaal in kartonnendozen zitten, telt dat ook? Knipoog Nee hoor, zoiu niet weten waar ik dat allemaal kwijt zou moeten, dus ze blijven voorlopig nog even in de dozen zitten Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 21:48



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Camino_S, carina, Josien_, Karintich, Lucia88, meggiemeg, Miekie74, RianneH, Shinedown, Tieme, Titsia, Zinzi_jewel en 122 bezoekers