ik kan paulanda eventueel ruilen met een handelaar voor een

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 12:19

zouden jullie dat doen?
het is een vos,hengst maar word deze week geruind,hij is 1.65 met 2 witte achtersokjes en nog helemaal groen wel braaf karakter en kan heel goed lopen,die wil hij dan wel ruilen voor die balzflug met dat 3tje(zie eenmaal andermaal verkocht)hij mag helemaal gekeurd worden,wat de verdere bloedlijn is weet ik nog niet Huilen moeilijk/moeilijk/moeilijk Frusty



paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 19:44

wat een vragen allemaal,ze gaat weg omdat ze qua rijden niet bij mij past en inderdaad is een 3tje geen ramp en we hadden haar zowieso voor de handel dus ze zou al weggaan.
en jippie we zoeken wel een huis al 2 jaar maar hebben het nog niet gevonden vandaar.
die 3jarige mag ik trouwens helemaal laten keuren hoor en die handelaar ken ik daar heb ik gewerkt.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 13:30

nee je verdient er niet echt aan het is meer vast voor de ervaring en om te kijken of je het wel leuk vind het handelen,en zep zopveel mensen vragen advies waarom ik dan niet?
je kan toch gewoon je mening geven Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, DDD3, Elegance_, Lanoca, Lucia88, MairiMacBran, OmgiliBot, Paardje02 en 151 bezoekers