Cantate verteld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Cantate verteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 23:07

Vandaag waren mijn 2 verzorgers weer gekomen Haha!
altijd leuk want dan worden wel lekker geknuffelt en krijgen wel snoepjes Vingers aflikken

eerst wilde ik wel niet uit de wei komen met mijn vriendinne want het zonnetje scheen zo lekker
Maar toen ik voer zag was ik er omiddelijk *LOL*

Daarna gingen ze mij en Cypress poetsen deed wel echt goed, al die losse haren weg. Stond echt te genieten. Na het poesten werden we terug op stal gezet.
Wat ik heel raar vond want normaal gezien zadelen ze ons dan omiddelijk op om een fijne buiten rit temaken.

Toen kwamen ze zegen dat we niet gingen omdat Cypress een hoefijzer kwijt was. Scheve mond
Dat vond ik niet leuk want als we gaan buitenrijden komen we altijd langs een wei met 3 mooie ruinen Lovers en nu kon ik ze weer niet zien Frusty

Toen moesten ze het hooi gaan nat maken voor op de wie seves, maar ik kon weer niet wachte natuurlijk Tong uitsteken
En vanuit mijn stal kan je gemakkelijk wat hooi pikken van wat ze nat aan het maken zijn Vingers aflikken
Dus heb ik ze daarmee effe geplaagt Knipoog

Toen mochten we lekker weer terug op de wei Haha!
Lekker mijn hooi gegeten en in de zon gestaan.
Was wel wat kwaad op Cypress want doorhaar konden we niet buitengaan rijden

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annash, JeRekers, JudithO, Mark0919, Rije en 42 bezoekers