fotosessie in het bos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

fotosessie in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 20:30

Vandaag kwam er een fotograaf om met Ingrid (een stalgenootje) en mij te paard in het bos foto's te maken voor de promotie van het natuurgebied Herpenduin waar onze stal aan ligt. Erg leuk natuurlijk! Ik kom met me kop, en me paard Tong uitsteken , op TV regio Schaijk, in de krant en in de advertentie van de camping en het gebied! Haha! Echt wel leuk!
Het was de planning om met mijn bruine het bos in te gaan, maar helaas er waren mensen op stal die graag een Lipizzaner wilde kopen en ze vonden de bruine erg intressant. Ik zei tegen de mede eigenaar van mijn bruine dat hij haar maar moest laten zien, ik ben nog niet uit me keuze, maar goed kijken kan geen kwaad dacht ik; zie me andere topic 'moeilijke keuze' dus die mevrouw wilde ook op de bruine rijden. Ik vond het echt niet grappig en deed me veel meer dan ik dacht, Verdrietig maar goed ik heb maar gauw mijn andere paard Capriola gezadeld want we moesten tenslotte het bos in. Kan moeilijk met tranen op de foto om een vakantie aan te prijzen Ik was wel een beetje zenuwachtig of Capriola wel braaf zou zijn in het bos, anders werden het toch wel een beetje 'actie'foto's die eigenlijk niet moesten. Knipoog Maar ze gedroeg zicht voorbeeldig, achter een ander paard aan is lekker veilig! Haha! en het ging dus super goed! Op de terug weg ging ze een beetje dribbelen, maar verder deed ze weinig spectaculairs. Ik was helemaal trots dat ze zo lief was geweest! We kwamen nog hertjes tegen, ik denk dat de foto's echt heel erg cool zijn geworden! Ik krijg ze binnekort gemaild en uiteraard plaats ik ze dan op bokt!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:24

ow KOEL Haha!
ik ben super benieuwt naar de foto's !

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:37

Gaaf hoor, ik ben idd ook erg benieuwd naar je fotos, ben sowieso wel benieuwd naar Capriola

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:51

ik ben echt benieuwd naar de foto's
en hoe is het nu afgelopen met de mensen die op jou ander paard hebben gereden??

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 22:53

Ze zouden nog over haar bellen, maar nog niks afgesproken. Gelukkig zou ik bijna zeggen!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:05

Dus Regine word ook beroemd Knipoog en Cappie ook lache joh, wel even weer scannen en hier neer zetten he Haha! Ik wist wel dat jij altijd vakantie hebt Tong uitsteken