onethisch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 09:19

Zo, dus dit is bokt. Niks mis mee, Maar ik erger me wel aan al die reclame die Heike voor deze site maakt op horses.nl. Misselijk om op die manier bezoekers van een site naar je eigen site te lokken.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 09:56

haha enne hoeveel berichtjes heb ik daar ook al weer neer gezet........tel eff na. en kom dan terug. Jeetje wel weer lekker anoniem. he?

enne wat word ik er beter van. helemaal niets hoor. Ik heb geen bergen reclame op mijn site staan. Wilde alleen een gezeliger forum waar niet steeds berichten werden verwijderd en die wat sneller was. En waar stokers minder kans kregen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 10:13

Onethisch???

"Morele verontwaardiging is afgunst met aureool."

(H.G. Wells)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 12:43

je kan ook gewoon jaloers zijn ofzo dat dit zo'n gezellig forum is...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 13:53

Jeetje zeg, wat een flauwekul!!
Je kan toch ook op twee forums zitten? Ik ben meestal hier,want het is hier gewoon het gezelligst. (tsja, is toch zo?)
En op horses lees ik af en toe ook nog, maar schrijf er niet zo veel.
Naja, je kunt je ook overal zorgen over maken en zet dan je naam erbij ofzo!!

Of ben je misschien iemand van horses zelf? In dat geval, doe eens wat aan die site,aan de snelheid, bv. dan had je zelf ook zo een gezellig forum!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 13:58

kinderachtig...
ene die reclame die heike maakt is voor een bepaalde doelgroep bedoeld 1tje waar jij buitenvalt en daarbij net zoals er een uitknop op je tv zit als er reclame komt zit er ook een uitknop voor je pc misschien moest je die eens indrukken???

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 14:02

haha kim die vind ik slim! (dat rijmt)

grtz Maaike

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 14:52

Eh ik wil me d'r niet mee bemoeien hoor. Lijkt me trouwens ook beter als niemand hier er acht op slaat... Laat iemand toch lekker. Stokers krijgen alleen een kans als je ze die kans geeft. Geef die kans dan niet.... Klaar is kees... NEGEREN. Dus als het kan: verwijderen die hap, iedereen gelezen, en in het vervolg, niet reageren, doen of deze of gene lucht is. Is het gelijk een stuk minder gezellig voor die gene. Wordtie misshcien jaloers.. Als dat soort mensen van afgunst moeten leven, wat voor leven heb je dan?

Kom op, gezellig verder kletsen en zo iemand links laten liggen... Of het onderwerp sluiten, zodat niemand KAN reageren. Misschien slap, maar zo heeft iemand er nog enigzins resultaat van het stoken.

Laudine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 17:37

Ben juist blij dat ze het ook op Horses had gezet; veel gezelliger hier! Grtz, Sonja.